Ga naar inhoud

Plaats hier uw belachelijke, interessante advertenties


Aanbevolen berichten

Ja met 100% winstmarge :lol:

Het is een andere (met ok, minder km's) maar het geeft wel aan dat deze heel erg overpriced is en die van pampus een hele goede deal was ( en dus ook zo weg was)

Link naar reactie

De auto is absoluut niet overpriced.

Vind maar eens een vergelijkbare in zó''n getoonde staat van NL afkomst. .

Ik neem aan dat de staat van onderhoud dan ook perfect is en geheel herleidbaar.

Alles ziet er perfect uit !
Het is natuurlijk wel een vraag prijs.

 

 

 

Link naar reactie

^dat weet je nooit zeker....

 

In mijn ogen is ie way overpriced.

Maar ja, vragen kan altijd.

 

Als er een s54 in had gelegen was het misschien nog enigzins een verantwoorde prijs vanwege de zeldzaamheid maar zelfs dan...

Voor dit geld koop je een hele dikke ferrari of lamborghini.

aangepast door GuidoK
Link naar reactie

^ Dat weet ik wel zeker. Want ik ken verschillende mensen die een dergelijke Z3 voor zo'n bedrag gekocht hebben en verkopers die ze ervoor verkocht hebben.

 

Of jij of ik dat overpriced vinden, doet er denk ik niet heel veel toe zolang de koper en verkoper van mening zijn dat ze een goede deal gesloten hebben.

Link naar reactie

Ik wil en mag hier wel even op reageren, deze is in werkelijke super staat (zie fotoos onderkant) met 79k. De mijne was in prima staat en met 80k meer. Gewoon een gebruikte bmw met gebruikers sporen zoals steenslag, rechter velg beschadiging, bestuurders stoel krakelee, geen orginele koplampen, lomp verlaagd (veren afgezaagd), voorbumper beschadigd door de vele drempels, kortom een gewone gebruikte auto. Niet gepolijst (emi ?) en zeer geschikt voor het dagelijkse werk. Voordat iedereen nu ach en wee gaat roepen, ik heb gezien de huidige hype een prima prijs gekregen en nog steeds een vette winst behaalt. Het is precies wat een gek er voor wil geven en deze zal wel naar het buitenland verdwijnen. Overigens is de mijne verkocht vrijwel voor de taxatie waarde van de Knac. Je hoort mij niet klagen en ik hoop voor premium cars dat ze er niet al te lang mee blijven zitten. Als het nu nog een s54 zou zijn.......

 

 

IMG_0119.JPG

Link naar reactie
29 minuten geleden, Olivier zei:

Persoonlijk zou ik geen 60 mille aan welke (gebruikte) Z dan ook uitgeven

 

Ik alleen aan een Imola Rote Z3 coupe in OEM showroomstaat en minder dan 60 dkm :party:.

aangepast door Emi
Link naar reactie

60k voor een z3, met alle respect waar gaat het over. Voor dat geld kan veel leuker en exotischer materiaal kopen, ieder z'n ding, maar zulke waanzin duurd nooit eeuwig, en gezien de ontwikkelingen, die ik niet toejuich hoor, is over 20-30 jaar benzine zwaar achterhaald en zullen ze je voor je plezier ritje kapot belasten. Dan heb je gewoon een heel duur 3D schilderij staan in je garage. 

  • Like 1
Link naar reactie

Ik zag hem al voorbij komen, is een s54....... wat. een gek ervoor geeft, volledig bezopen....

 

 

Link naar reactie

Hier nog een recent artikel met onder andere de duurste en goedkoopste (qua vraagprijs) te koop staande Z3 M Coupes . De bovenste (met de hoogste vraagprijs) is inmiddels in ieder geval verkocht.

 

Ik hoop dat zowel de koper als verkoper blij zijn met de deal. Want dat lijkt me het belangrijkste.

 

aangepast door Emi
Link naar reactie
35 minuten geleden, Emi zei:

 De bovenste (met de hoogste vraagprijs) is inmiddels in ieder geval verkocht.

Ja maar je weet nooit voor hoeveel. Ook al vertelt de handelaar/koper het, je weet nooit of het de waarheid is (hij wil wellicht z'n marktpotentieel of productwaarde beschermen). Tenzij je er natuurlijk naast stond bij het sluiten van de deal. Als mensen ergens over liegen, dan is het wel over geld.

Alleen bij openbare veilingen zijn die (gepubliceerde) gegevens betrouwbaar.

aangepast door GuidoK
Link naar reactie

Nu weet ik het zeker. Als ik kijk naar dit soort bedragen, getallen en cijfers vind ik des te meer reden voor mij om een Z4M Coupé naast de Z3M te zetten ergens along the line. Het is een nóg zeldzamere wagen dan de S50 Z3M Coupé en in mijn ogen ook een future classic. Nu nog enigszins 'betaalbaar'. 

Als ik 60K zou uitgeven trouwens gaat het richting een 997 Turbo en zeker niet naar een Z3M Coupé, maar toegegeven: wat een plaatje! 

Link naar reactie

Interessante prijsdiscussie. Een ding weet ik wel. Het zijn geen pannenkoeken daar bij Premium Classics. Zij hebben bewezen vraag en aanbod op effectieve bij elkaar te brengen. Alle ///M Roadsters en ///M Coupés die ik ik via hen langs heb zien komen, staan daar niet al te lang te koop. Het lijkt er dus op dat zij een prima beeld hebben van de huidige marktsituatie en dus blijkbaar reële prijzen vragen. Of wij die nu te hoog - of te laag vinden - is verder irrelevant. Het zijn prijzen waar ze voor weggaan.

  • Like 1
Link naar reactie
9 minuten geleden, ZZZ-Woudsend zei:

Of wij die nu te hoog - of te laag vinden - is verder irrelevant. Het zijn prijzen waar ze voor weggaan.

Het zijn prijzen op basis waarvan zich aspirant kopers melden. Waarvoor ze weg gaan, weten we dat ook? 

Link naar reactie
1 minuut geleden, ZZZ-Woudsend zei:

Ga er maar van uit dat de (potentiële) marge tussen vraag en verkoopprijs vergelijkbaar is met ieder ander garagebedrijf. Er zal dus zeker wat ruimte zijn.

Zeker, maar ik denk niet overdreven veel, daarvoor is de doorstroomsnelheid bij Premium te hoog: waarom een forse korting geven als er toch voldoende vraag naar je produkt is?

  • Like 1
Link naar reactie
3 uren geleden, Emi zei:

 

Zoiets?

 

Ik had eigenlijk al een NL'er op het oog. Dit is echter een dikke uitvoering, maar die kleur hoort IMHO niet op de Z4M Coupé. Toen ik co-schappen in het Erasmus MC deed trouwens (!) stond er dagelijks in de parkeergarage een Z4M Roadster in die kleur. Met hardtop in kleur. Was echt ongelofelijk om te zien. 

Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.