Ga naar inhoud

Plaats hier uw belachelijke, interessante advertenties

Aanbevolen berichten

Een Z1 hoort in een originele kleur en met een origineel interieur. <_< Ze zijn immers genummerd op chassisnummer en geregistreerd op kleur exterieur en interieur.

Originele tuneroptie's uit eind tachtiger begin negentiger jaren zoals van Alpina of Schnitzer :D vermeerderen de waarde.

Ik heb straks ook een van de 20 zonder oranje knippers, worden in een kleine serie aangemaakt.

Ik ken deze al wat langer stond al een paar keer te koop en is IMHO over the TOP :thumbup:

Trouwens komend weekend zijn er weer veel Z1's te zien in Brummen.

Link naar reactie
Rob, ik ben van de partij,zo rond een uurtje of 11 :thumbup:

D.w.z. a.s. zaterdag, 5 mei. Correct? Yücel, zien we jou ook rond die tijd?

Dus: Pierre, Roger, Yücel en Rob zijn er.

Link naar reactie
Ik hoorde net dat het nubukken niet doorgaat heb ik ietsje meer speling zal dus waarschijnlijk tegen de middag zijn dat ik er ben, is toch genoeg te zien dus zie jullie wel daar. :rolleyes:

Het nubukken gaat niet door? Da's voor het eerst dat ze het laten afweten met dat middeleeuwse Brummense volksgebruik. Om een uur of negen wordt er genubukt in Zutphen, is dat de moeite om mee te maken? ;)

Wat is nubukken????

Link naar reactie

Die Chris weet ook (bijna) alles. Nubuk is een leersoort waarmee een deel van de stoelen is bekleed. Ze hoeven niet gerestaureerd te worden, het nubuk verkleurt echter met de jaren en wordt glad.

Dit kan dus opgeruwd worden en daarna opnieuw ingekleurd, dan zijn ze als nieuw, dat was de bedoeling. :birthday:

Meest gevoelig zijn de Z1 stoelen met stof leer, die zijn in een afwijkende kleur en het stof slijt erg gauw. :thumbup:

Link naar reactie

Enigszins apart..deze Z3 QP stond een paar weken geleden nog voor een paar duizend euro minder op Marktplaats en nu in ene voor veel meer :

Persoonlijk vertrouw ik dat dan niet zo...

http://auto.marktplaats.nl/bmw/90598982-z3...Cm%2FP7OwMrU%3D

Evenals deze die volgens mij gewoon van dezelfde eigenaar/handelaar is alleen onder andere naw gegevens :

http://auto.marktplaats.nl/bmw/91224356-bm...u8PVHo2xQ%3D%3D

Toevallig zijn het dan ook nog is beiden individuals...erg apart :thumbup:

Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in