Ga naar inhoud

Plaats hier uw belachelijke, interessante advertenties


Aanbevolen berichten

  • Administrator

Dat was toen kennelijk een goede prijs en Raoul heeft van die 25k vervolgens ongetwijfeld veel plezier gehad. Ik denk dat onze voormalige CEO de heer Kroket achteraf bezien ook best een paar autootjes wat langer had kunnen houden met het oog op de toen niet voorspelde waardeontwikkeling daarvan, maar ja dat soort dingen weet je altijd pas achteraf zeker.

Link naar reactie
  • Administrator

Nou ja dat dus. Als we de toekomst konden voorspellen waren we allemaal rijk (hoewel dan effectief niemand meer rijk is :sCo_chinscratch:) ...

Link naar reactie
  • 3 weken later...
  • Administrator

^^ Dat hangt van je definitie af. Deze komen niet uit een M, ze hebben geen logo in de kopsteunen. Het model is verder precies hetzelfde.

 

Een veel monder jofel setje in een minder courante kleur en niet elektrisch is nog geen twee weken via Zroadster.com verkocht voor EUR 1600,-. Hier is bovendien kort geleden het nodige aan gedaan. Het zou mij verbazen als deze voor minder dan EUR 2000,- weg gaan ...

Link naar reactie

^klopt als een bus, OEM M stoelen hebben een paar kleine verschillen wat Maurits al zegt: een M logo, maar de ook op de zijwangen aan de onderzijde hebben M stoelen geen stiknaad halverwege zitten, dat is uit één geheel als het ware, Tevens zijn M stoelen voorzien van een ander soort leer. Maar op foto's valt de ontbrekende stiknaad het meeste op als ermee geadverteerd wordt

Link naar reactie
  • Administrator

Dat viel me inderdaad ook al op. Het is geen prijs op basis waarbij mensen snel toeslaan (anders had hij ze al wel verkocht), maar sluit wel aan bij wat ik al dacht ...

Link naar reactie
  • Administrator

^Ik vraag me gelet op de titel en het ontbreken van een omschrijving af of de verkoper weet hoe zeldzaam deze speedster covers zijn ... Als ik een Z3 had zou ik een poging wagen.

Link naar reactie

^ goed om te weten: dit onderdeelnummer past alleen bij uitvoering zonder rolbeugels. Voor Z3's met rolbeugels is een ander, nog zeldzamer, model nodig.

Link naar reactie
  • 3 weken later...
  • Administrator

^Dat kun je nog niet zeggen; er is nog geen enkel bod (kan pas over twee uur) Schattingen van de veilingmeester zeggen nog niet zoveel.

Link naar reactie
10 minuten geleden, 2.5si zei:

Schattingen van de veilingmeester zeggen nog niet zoveel.

Bij Catawiki - helaas - wel: hun reserve prices zijn meestal gebaseerd op de prijsbandbreedte die de veilingmeester inschat voor het kavel.

Guilty as charged, your honour: ik volg hun veilingen lang genoeg om 't patroon te kunnen herkennen. :sFun_whistle: Vooral bij youngtimers zie ik opvallend optimistische inschattingen, waardoor je dezelfde auto meermalen (sommige heb ik 3-4X relisted gezien) ziet terugkomen terwijl er niemand maar in de buurt van de ondergrens biedt. 

 

Voorbeeld: een zeldzame Chasseur Stealth werd niet verkocht voor 19K. Een reële prijs gezien het werk dat-ie nodig had, een topper 'doet' 25-30K. Bij de volgende ronde dat-ie werd aangeboden stopte het bieden al bij 9.9, een bedrag dat de ronde dáárop ook weer niet gehaald werd.

 

Waarom hun inschattingen zo hoog zijn weet ik niet: het valt me op dat zij vaak een inschatting geven die hoort bij een 'condition 1' voor een 'condition 2-3' voertuig...

Voor die Coupé lijkt de ondergrens van hun schatting me al licht optimistisch, en om de bovengrens te halen is er een stevige bid war nodig...

Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.