Ga naar inhoud

Plaats hier uw belachelijke, interessante advertenties


Aanbevolen berichten

https://www.ebay-kleinanzeigen.de/s-anzeige/bmw-z4-m/449643127-216-8420

 

Dit zie je ook niet elke dag.

Een (normale) z4 waarin een s54 gebouwd is, uit een m3, maar dan incl de smg bak. (en natuurlijk geupgrade stabi's bbk voor/achter etc etc etc).

Dus eigenlijk een z4m maar dan met smg :lol:

aangepast door GuidoK
Link naar reactie

Dat diffusertje is anders een ontzettend veel gezochte upgrade. Daar wordt vaak 2k of meer voor betaald.

Die spoiler... tsja.....ik heb nog nooit een mooie spoiler op een z4 gezien als ik eerlijk ben.

 

Ik vind vooral de velgen wat te groot...

aangepast door GuidoK
  • Like 1
Link naar reactie

ALS....   (ik heb ooit gezegd dat ik wel een Z4M zou willen, maar dan wel met SMG, en die is/was er niet) dan zou ie inderdaad ont-Schnitzeld worden.

 

Vleugeltjes er af en ja, er is wel een mooie spoiler voor de Z4 : mijn mening over de whale tail is bekend.  :cool: 

 

Er zouden ook "originele" :m: -pijpjes op moeten en het interieur zou ontblauwd moeten worden.

 

Met die Breytons zou ik wel kunnen leren leven :P en vind ook dat ze die extra centimeters voor de 295-ers er netjes aangeplakt hebben. 

 

Het probleem is echter dat je niet weet hoe zo'n ding in elkaar gefrutseld is; professioneel en (dus) vertrouwenwekkend of op z'n :petje: met de -ik-kan-niet-lassen-maar-wel-bakken-braden-methode.  Daarnaast zit dit blok ook precies op een goede kilometerstand voor wat nieuwe lagerschalen a raison van ....... :wacko: 

 

Al met al blijf ik het een belangwekkend project vinden, maar reis ik voorlopig nog even niet af naar onze oosterburen voor een inspectie :nono: 

aangepast door Shoveltje
Link naar reactie
  • Administrator

Benieuwd voor welke prijs deze uiteindelijk weg gaan ... Ze zien er nou niet al te jofel uit en de kleur moet ook maar net bij de rest van je auto passen.

Link naar reactie

De kleur zou voor mij geen probleem zijn, en ze zijn ook bedoeld voor een grijs interieur ( heb al eens een setje moeten laten staan omdat zowel de stoelen als de deurpanelen voor zwart bedoeld waren :( ) ,  maar de staat waarin ze verkeren wel, dus ook hier voor mij geen ritje naar het Oosten. Jammer, maar helaas. Ben inderdaad benieuwd wat ze gaan opbrengen . :blink:

aangepast door Shoveltje
Link naar reactie
1 hour ago, Shoveltje said:

 maar de staat waarin ze verkeren wel, dus ook hier voor mij geen ritje naar het Oosten.

 

Is die staat dan zo slecht?

Misschien zie je meer dan ik. Ze lijken mij vooral heel vuil of een beetje verkleurd?

Dat rare gaatje aan de achterkant (dus in de stof op de achterkant) dat heb ik ook (en bijna elke stoel), bij mij is het echter nog steeds een klein slijtplekje. Komt denk ik ergens van het dak, maar is dus een normaal fenomeen.

Maar idd geen topstaat. Je kan aan de rest van het interieur ook wel zien dat de auto een zwaarder leven heeft gehad dan de garageprinsesjes van het gemiddelde forumlid, dus de foto kan wellicht nog dingen verdoezelen (in het echt zie je altijd meer)

Ik zag laatst op zpost een set (ook rood) dat voor $1050 verkocht is (en dat was incl wereldwijde verzending, maar daar komt dan nog wel 24% import/btw bij als je pech hebt). Maar vooral in de US zijn de prijzen van stoelen lager.

aangepast door GuidoK
Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.