Ga naar inhoud

Plaats hier uw belachelijke, interessante advertenties


Aanbevolen berichten

19 hours ago, 2.5si said:

^? Als ik goed geteld heb staan er bij Target 7 LHD Z3Ms, en maar 4 RHD ...

 

Ik zou er niet snel iets kopen, maar dat is een ander verhaal ...

Blijft mijn vraag staan, vanwaar hun interesse in al die z3m's ?????

Link naar reactie

Het zijn zowel Young timers als dagelijks te gebruiken auto's voor de echte auto liefhebber. Van de Z3M  coupe of roadster zie je dat ze weinig worden aangeboden in NL .En als dat wel het geval is zijn ze stevig aan de prijs. Het zijn niet alle daagse auto's en importeer je er voldoende uit landen waar de prijs relatief laag is kun je er nog wat aan verdienen ook. Veel van deze auto's zijn in het verleden uit duitsland gehaald echter zijn dit soort auto's daar vaak ook niet echt goedkoop meer.Tevens verschuift de vraag naar een bepaald soort auto's van jaar tot jaar. Blijk baar is daar interesse in en drijft dit de vraag prijs op. Dit kan een tijdelijk verschijnsel zijn . Net als bij b.v. MG  welke momenteel relatief goedkoop zijn ter wijl er jaren zijn geweest met zeer  hoge vraag prijzen. De hoge prijzen betekend vaak dat de doorloop tijd van zo's auto langer is als van een goedkoper model echter je komt er vanzelf achter dat de auto na een aantal maanden /1/2 jaar toch wel is verkocht.of weer geexporteerd.

Link naar reactie
23 uren geleden, adebe zei:

Voor de prijzen die momenteel gevraagd worden veranderen ze ook niet van eigenaar !

 

Deze is de vorige maand voor bijna 80k (EDIT: dollar) verkocht.

aangepast door Emi
Link naar reactie
On 26 februari 2016 at 20:04, Olivier van Epscheuten said:

^ ^^ ^^^  dit soort auto's komt hier vandaan,  http://www.goo-net-exchange.com/

Tot een jaar of 2 terug kon je hier Mooie Porsche's en andere exclusieve auto's (euro auto's zonder Japanse teksten en boekjes)

Inmiddels zijn de prijzen voor echte auto's < 70dkm ook daar niet meer interessant

 

Die website ken k nog wel van toen ik nog opzoek was naar een skyline :) 

Link naar reactie

Met de aankoop van m'n Z :lol:. Probleem is dat ik de auto toen der tijd als daily zou rijden en voor onderhoud etc ben je heel afhankelijk van wat je net kan krijgen. Sommig spul moet dan uit Japan/uk komen en de onderdelen zijn niet Bep goedkoop. En dan heb je nog het probleem dat ze alleen rhd zijn, geen groot drama, maar niet heel handig. Heb wel n hoop kennissen aan de zoektocht overgehouden, maar 80 % daarvan rijdt ook geen skyline meer :o:o

 

Daarna naar een rx-8 gaan kijken, maar gezien de horrorverhalen over de wankels ook Afgehaakt. Toen bleven op m'n lijstje de s2k en de Z4 over :) 

aangepast door lightning87
Link naar reactie

^ Tuurlijk klopt dat bouwjaar, net als het aantal pk's.....33 paardjes die staan te trappelen. Ach, Targetcars.....

aangepast door Frenkie
Link naar reactie

Da's best knap gemaakt, geeneens heel lelijk.

Die 5 serie kont is wel relatief groot, maar als je dit als kitcar beschouwd, is ie bijzonder goed gelukt.

Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.