Ga naar inhoud

Plaats hier uw belachelijke, interessante advertenties

Aanbevolen berichten

Het is  net Lego .
Alles wat er op geplakt kon worden is er op geplakt.
Had volgens mij beter zijn geld in een andere kunnen steken .
Maar aan knutsel woede heeft het niet gelegen. Maar mooi ??

Ik hou het liever origineel .
Of anders een mooi tuning pakket wat wel staat .
Maar goed als kenner kijk je er wel naar.

Link naar reactie

Toch vind ik 'm niet zo heel erg. De sideskirts zijn wel erg fout, maar het is toch grotendeels een z3 met 'm kieuwen en een wielkastroostertje gemaakt achter de voorwielen? En chromen beugels met een plexiglas raampje. En wat chromen accentjes. tsja.

Het enige wat een beetje raar lijkt te zitten is de achterklep. ik weet niet wat precies maar volgens mij klopt er iets niet. Het lijkt anders dan anders.

aangepast door GuidoK
Link naar reactie
4 hours ago, Horus said:

Wordt het beeld niet vertekend door dat rekje wat erop is gemonteerd?

Ik vermoed eerder door de wijze waarop dat rekje gemonteerd is..... :hypocritesmiley:

aangepast door Shoveltje
Link naar reactie

De eerste is  er  een van rechts naar links omgebouwde engelse Z3M.  met de zeldzame S54  en uiteraard nog zeldzamer i.v.m. de engelse oorsprong echter niet meer origineel

De tweede is een hele mooie duitse orginele

Link naar reactie

Je kunt het zien aan het chassis nummer neem ik aan, echter op de foto is dit niet te zien deze informatie heb ik van ATL Lutterberg daar ik daar zelf mijn auto ooit eens heb gekocht en daar toen die Z3M heb zien staan voor onderhoud en we het toen over die auto hebben gehad en dat hij hem zelf had omgebouwd naar een links gestuurde versie nadat de eigenaar hem in Engeland had gekocht en geïmporteerd .Toen ik daar laatst weer was voor onderhoud aan mijn auto had ik begrepen dat de auto uit de advertentie die bewuste Z3M coupe met S54 motor was welke omgebouwd was. Tevens heb ik de zwarte Z3M coupe daar bekeken welke hij uit Duitsland had geïmporteerd welke er zeer mooi uit zag.

Link naar reactie

Nu voor een roadster met deze km stand en vuile motorruimte vind ik hem behoorlijk aan de prijs, zou het een coupe zijn blablabla zou het goedkoop zijn.......

Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in