Ga naar inhoud

Plaats hier uw belachelijke, interessante advertenties


Aanbevolen berichten

Z1 te koop voor een meeneemprijs van 38.000 :sFun_whistle:

Hmmmm ik heb niet zo op Z1. Staat er een regelmatig op de jachthaven van medemblik (groen) en ik vind het eigenlijk een ielig wagentje zeker als je je M er naast zet, dashboard is errig plastic en er komt ook geen serieus geluid uit. Hoog mx 5 gehalte en die laatste is een tikkie goedkoper... Nee voor mij geen Z1, houd het maar bij mijn MGB....

Link naar reactie

Dasboard van een Z1 is bekleed met leer.

duidelijk dat je er nog nooit in gereden hebt want de 6 cyl klinkt geweldig en een MX5 is nooit uitgevoerd met een 6 cyl

En je z3 M coupe vergelijken met een Z1 is appels met peren vergelijken .

:P

 

Link naar reactie

Oh jee, op je teentjes getrapt, was niet de bedoeling, ik zeg ook, ik vergelijk hem met mijn MGB, niet met mijn m coupe, maar dat terzijde, gelukkig smaken verschillen enne jij hebt ook een coupe naast je Z1.... En daar is toch niets mis mee, toch...???

 

oje ook nog MGB, daar had ik overheen gelezen, nu moet ik echt oppassen en mijn MGB is van 1975 en british racing green en rubber bumper (amerikaanse import, zelf 17 jaar geleden uit miami gehaald en is ook een zalige wagen. ??

aangepast door pampus
Link naar reactie
7 hours ago, Spuiter said:

Heb mail gestuurd naar de aanbieder maar tot nu toe geen reactie.

kan iemand met een geoefend oog uit deze foto,s opmaken of de xenon gaten reeds aanwezig zijn? en is er bij deze set nog een verschil tussen E85 en E86 (ofwel past dit op een E85?) 

passsen het rooster en nieren van een E85 1 op 1 op deze set?

 

Heb in pricipe wel interesse in de set op voorwaarde dat bovenstaande vragen positief beantwoord worden:rolleyes: 

het geheel moet dan uiteraard wel in sterling grau gespoten worden maar denk dat ik daar wel een mooi adres voor weet

Link naar reactie
  • Administrator

Het is niet te zien of de gaten er al inzitten, er is geen verschil tussen een e85/86 en de nieren passen 1 op 1

wel ff vragen of het "gaas" er ook bij zit

Link naar reactie
16 hours ago, cabrioot said:

Dashboard van een Z1 is bekleed met leer.

duidelijk dat je er nog nooit in gereden hebt want de 6 cyl klinkt geweldig en een MX5 is nooit uitgevoerd met een 6 cyl

En je z3 M coupe vergelijken met een Z1 is appels met peren vergelijken.

Zo is het maar net! Doe mij die Z1 maar hoor! Die rijdt heerlijk en is tevens een stukje exclusiever :lol:

Link naar reactie

Bam Bam,

 

Op de foto is inderdaad niet te zien of de gaten voor de sproeiers er al inzitten, destijds toen ik mijn Aeroset kocht was die welliswaar al in de juiste kleur, alleen de koplampsproeiers zaten er niet in die heb ik er toen zelf ingemaakt heel voorzichtig .i.v.m. beschadigen/verbranden lak. Aan de binnenkant van de bumper heeft BMW namelijk al wel een soort afdruk gemaakt van hoe de gaten er eventueel uit moeten. Aangezien ik lees dat hij toch gespoten moet worden zou ik dat dan vooraf doen zodat ze netjes nabewerkt kunnen worden. De beugels van de sproeiers zitten ook al aan de bumper vast. En de Nieren en embleem zijn eventueel over te zetten.

Een tip, de veren van de sproeiers zijn nogal sterk, kijk uit bij zowel demontage, als montage dat ze niet uit je handen schieten als je het klepje wil verwijderen, Dus bij uitgezette sproeistang hem goed vasthouden. Anders vliegt je klepje eraf door de harde klap, en is het klepje kapot

aangepast door Blackwwz3
  • Like 1
Link naar reactie

Naast Jaguar komen wel meer merken in aanmerking. (Grand Tourismus uitvoeringen:wub: )

 

Wat betreft Jaguar XRS, er zijn in Europa maar 2 auto's die aan al mijn wensen voldoen (Kleur + kleur interieur, soort stoelen, bouwjaren en km stand) Deze 2 zijn verhoudingsgewijs toevallig veel te duur geprijsd.

 

Overigens zit de hele markt muurvast.

Al die karren staan al maanden te koop, kan me voorstellen dat autohandelaars minstens 4-5K marge nemen bij inkoop, want als het zolang duurt zullen ze de prijs toch met 2-3 K moeten laten zakken?

Wil uiterlijk in maart, toch wel een knoop doorhakken

 

 

aangepast door mohikaan
Link naar reactie

Als je nou echt indruk op je buren/collegas wil maken, doe je die ouwe Z3 en nep Rolex in de verkoop en schaf je een indrukwekkende auto aan : (115Pk)

https://www.troostwijkauctions.com/nl/staff-car/03-20818-23045-3201106/

 

Ps, Een Zwijndrechtse ondernemer (bouwt/bouwde olie platforms) heeft/had een prive museum met 2e wereldoorlog items.

Zaterdag is er kijkdag  voor een deel van de collectie

Link naar reactie

^marshall museum ?? Dat was toch verhuist naar overloon ??

 

ben ooit nog in het oude Marshall geweest, mooi museum was dat ! 

 

Btw zonde dat die Sherman zo duur is, lijkt me veel leuker dan een Z, zie mezelf al rijden richting den haag ??

aangepast door lightning87
Link naar reactie
1 hour ago, mohikaan said:

Ps, Een Zwijndrechtse ondernemer (bouwt/bouwde olie platforms) heeft/had een prive museum met 2e wereldoorlog items.

Zaterdag is er kijkdag  voor een deel van de collectie

Dat was van Jaap de Groot van staalbouwbedrijf Grootint, later overgenomen door offshoregigant Heerema.

Ik heb nog een paar maanden voor een project bij Heerema in Zwijndrecht gewerkt, gigantische hallen waar complete platforms binnenin worden gebouwd.

De beste Jaap is al weer een paar jaar dood.... http://www.volkskrant.nl/archief/jaap-de-groot-1923-2011~a2421442/

Link naar reactie
18 hours ago, lightning87 said:

 

Btw zonde dat die Sherman zo duur is, lijkt me veel leuker dan een Z, zie mezelf al rijden richting den haag ??

Moet je nog wel even je snorretje laten staan en je krullen glad strijken.

Link naar reactie
22 uren geleden, lightning87 zei:

Btw zonde dat die Sherman zo duur is, ………..  zie mezelf al rijden richting den haag ??

Werk je daar of heb je een lichte aversie tegen Paleis Den Bosch en/of wat gebouwen op het Binnenhof?

  • Like 1
Link naar reactie

Gewoon een mooi ritje ?? 

 

daarnaast de jovd rijdt ook al met pantserauto's daar rond ?, dus dan mag ik t ook ?

 

Daarnaast zou het een goede reminder zijn voor alle politici, dat de gedachte aan alle levens die gevallen zijn voor onze vrijheid niet voor niks moeten zijn geweest. 

 

 

Maar bedankt alle voor de suggesties, nu sta ik vast op de lijst van de AIVD ??

aangepast door lightning87
  • Like 1
Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.