Ga naar inhoud

Plaats hier uw belachelijke, interessante advertenties


Aanbevolen berichten

Weet ik.

Maar als je geen alledaags zwart leder en aluminium dashboard wil en dit zoekt, is het een unieke kans.

Iemand wilde zn Porsche inruilen (wat voor type/jaar/km weet ik niet) en heb al 3 berichten van handelaars gehad die hem graag in de showroom zetten (met een bos bloemen op de motorkap en zwart geverfde banden te koop voor 20.000?), maar VEEL minder bieden en me proberen te verleiden met "direct geld geven".

Denk dat ze 3-4K willen verdienen aan zo'n handeltje.

Bedoeling is om hem half november in de stalling te zetten en een paar maandjes te wachten tot het zonnetje weer gaat schijnen.

Link naar reactie

Bovendien vindt niet iedereen dat twotone interieur mooi vrees ik.

Inderdaad, mijn Z4 heeft ook een Individual two tone interieur, maar de lijsten op het dashboard zijn wel "gewoon" pianozwart.

Die rode lijsten op het dashboard bij Mohikaan moet maar net je smaak zijn.......

Link naar reactie

Inderdaad...... zoveel mensen zoveel smaken, ik vind bv zwart leer op de stoelen het mooiste.

Er staat momenteel een mooie donkergrijze 3.0 te koop met rood leer op de stoelen en op dat rood knap ik dan weer af.

Nu schijnt het dat je ze voor een redelijk bedrag kunt laten overtrekken met de kleur die jij het mooiste vindt (Info Broekhuis Enschede).....maar hoe het er dan uitziet weet ik ook niet? Origineel is en blijft toch altijd het mooiste, vink ik.

Link naar reactie

Die rode lijsten op het dashboard moet maar net je smaak zijn.......

Klopt, vindt ook de stiksels erg decoratief.

De advertentie is op 6 oktober geplaatst, heeft veel kijkers getrokken en 19 mensen hebben hem bij hun favorieten geplaatst. Dat is een hoge score!!!

Bijv. Onderstaande advertentie is omstreeks dezelfde datum geplaatst, heeft zwarte stoelen en is slechts door 3 mensen bij favorieten geplaatst.

http://www.marktplaats.nl/a/auto-s/bmw/m973859808-bmw-z4-roadster-2-2i-s-i-facelift-cruise-climate-contro.html?c=a2384ef0ece270f44503df9f8598c624&previousPage=lr

Mijn auto staat ook op autoscout en heeft daardoor ook een info aanvraag uit Dld gehad!

Maak me echt geen zorgen de auto niet te verkopen, gewoon wachten op een liefhebber die dit zoekt en op dit moment het budget er voor heeft. (Handelaren hebben budget, maar willen goedkoper inkopen)

aangepast door mohikaan
Link naar reactie

Ze weten de auto's daar bij Premium Classics wel te presenteren. Ziet er wederom prachtig uit.

Ja, meneer Vilé stroopt heel Europa af op zoek naar de beste klassiekers. Ben er zelf ook geweest en zo te zien komen daar alleen de "toppers" in de showroom.

Maar goed, daar hangt dan ook een bijpassend prijskaartje aan... :lol:

Link naar reactie
  • Administrator

Als reclame op een zakelijke wagen prima, ooit begin jaren 00 al eens zo'n tekst laten maken. Staat overigens op een VW beter dan enig ander merk. Font is haast hetzelfde :)

Link naar reactie

Ja nu beginnen ze doorgaans bij 180 mille.

Niet dat ze zeldzaam zijn, want op mobile staan er 53 te koop. (dus varieerend tussen 1,8 ton en 4 ton).

Ik twijfel altijd ten zeerste of deze auto's voor die prijzen verhandeld worden. Ik denk dat veel denken dat ze goud in handen hebben. Er zijn er 5700 van gemaakt dus het is geen echte exoot.

Neem bijvoorbeeld een alfa romeo 8C, een auto die nieuwer is (en krachtiger), en veel zeldzamer (500 stuks coupé, 500 stuks roadster), die kan je op mobile ook vinden voor iets meer dan 2 ton.

aangepast door GuidoK
Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.