Ga naar inhoud

Plaats hier uw belachelijke, interessante advertenties


Aanbevolen berichten

^euh ik weet niet of jij electrische Z4 stoelen al eens gezien hebt, maar er zit een memory knop op de bestuurders kant deze zit nu ook "verkeerd". daarnaast deze stoelen zijn mij te duur, electisch ( wil handbediende) en daarnaast te rood.

daar had ik niet aan gedacht....ik dacht dat het hetzelfde zou werken als mijn toenmalige z3
Link naar reactie

Die memmoryknop zit er zowieso dus verkeerd op, de rest zal waarsch het zelfde zijn. En je zal je matje met een module moeten simuleren of wegcoderen. Zittingen lijken mij wel om te wisselen( kunnen los al zal dat wel wat werk zijn)

Link naar reactie

Als die reserve heel laag is kan het als nog interessant zijn.

De s52 is dan lang niet zo potent als z'n europese broertje s50 (de s52 heeft zelfs een nog lager specifiek vermogen dan de m54b30), maar die s52 is wel behoorlijk makkelijk te turbochargen (en dan tot 600 pk oid)

(makkelijk is natuurlijk relatief :wink:)

Je moet dan wel tegen turbolag kunnen :lol:

aangepast door GuidoK
Link naar reactie
  • Administrator

Geen hond die een ex schadeauto wil kopen voor dat bedrag. Maar ja... dat vermeldt de Hartge verkoper er niet bij.

aangepast door BMW-Z-CSi
Link naar reactie
  • Administrator

Ik heb het idd over die verschikkelijk erg in elkaar gezeten keer. Andere keren mij niet bekend, maar zou mij niets verbazen. Ik heb de foto's nog wel ergens liggen dat hij bij Smudde Almelo zielig compleet kapot in een hoekje stond..

Link naar reactie

De eigenaar heeft indertijd een zware schade gereden op een circuit; de verzekering wilde niet uitkeren en bij de rechtbank werd de verzekeraar in het gelijk gesteld. Ging over iets van 35+k schade meen ik. Geen wonder dat ie voor 85 te koop staat... dat geld moet terug in het laatje, haha.

Maargoed iedereen mag vragen wat hij wil natuurlijk.

Link naar reactie
  • 2 weken later...

^ staat een ? achter dus mag je zelf bepalen of het aldanniet verschrikkelijk is......

Vind wel jammer dat er geen foto in gesloten staat bijzit. Neem aan dat je niet gaat rijden terwijl het dak zo open staat of het moet een semi-cabrio voorstellen. ?

aangepast door .cornelis.
Link naar reactie

Nou ja, verschrikkelijk kan ik hem niet noemen, een jaar of 20 terug stond er al een reportage over zo`n Nova in de occasionrubriek van de Autoweek.

In de VS zijn ze verkocht als Sterling GT hier een stukje in de NY Times http://www.nytimes.com/2008/08/03/automobiles/collectibles/03EGO.html?_r=3&oref=slogin&oref=slogin&

https://en.wikipedia.org/wiki/Automotive_Design_and_Development

Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.