Ga naar inhoud

Plaats hier uw belachelijke, interessante advertenties


Aanbevolen berichten

Ik rij BMW Z omdat dat juist redelijk betaalbaar roadster rijden is. Sorry , deze Z valt in dezelfde categorie als een hamburger van 300.-......

Klinkt lekker gepassioneerd ,ik denk dat betaalbaar roadster rijden eerder in de mazda categorie zit maar ja wie ben ik.

Het hangt er natuurlijk maar vanaf hoeveel doekoe je hebt.

Link naar reactie

naja zou zeggen neem de proef op de som rijdt over een willekeurige boulevard, neem een Ferrari van 70k of deze z3m qp van 75k en kijk naar de reacties ( en nee dan niet die zure hollandse afgunst). weet zeker dat 98% van de mensen liever de Ferrari heeft dan deze z3m QP( gok er zelfs op dat veel mensen de kleur afschuwelijk vinden).

Dit zijn geen auto's die je koopt om aan anderen te laten zien. Een z3m coupé met s54 is een auto voor verzamelaars. Omdat ie zo zeldzaam en uitgesproken is.

Als je iets wilt hebben om te laten zien moet het of wit zijn, of matzwart, met grote velgen, ook matzwart. Want dat vinden mensen 'dik'...

Link naar reactie

@guido, verzamelaar dat is allemaal leuk maar dat zijn voor 95% mensen die er nooit mee rijden! vind ik ronduit zonde. Die kerel van RWB heeft daar een mooie filosofie over, hij komt je auto alleen ombouwen als je er ook daadwerkelijk mee rijdt. Auto's zijn vooral om mee te rijden. Btw een tijd geleden ook eens iets gelezen op speedhunters over een belg die een AE86 heeft staan met zelfs t plastic nog om de stoelen. Heel speciaal maar van 1 kant ook zo zonde. Daarnaast heeft het hebben van een echt dikke bolide niks te maken met de petjestunerts, anders zou je bijv. RWB ook een knakentuner kunnen noemen maar denk dat veel mensen dat ook niet met je eens zijn ;)

@emi knakentuning ken ik zeker, maar dat is plasticfantastic bij uitstek, dat heeft niks met dik te maken, Naja Miss die dikke met d'r Honda Civic haha

Link naar reactie

95% van de mensen zijn helemaal niet interessant.

Die rijden in een 14% skoda octavia....

Maar goed, je kan het zonde vinden om er niet in te rijden, maar vind je dat ook betreffende een Ferrari 250GTO van 25 miljoen?

Of een bugatti 57 atlantique van 50? miljoen?

Dat zijn ook auto's.... waarvan 95% van de mensen niet weet wat ze zich erbij moeten voorstellen.

Oprijden dan maar?

Waar ligt de grens?

Uiteindelijk bepaalt de koper wat ermee gaat gebeuren.

aangepast door GuidoK
Link naar reactie

Maar goed, je kan het zonde vinden om er niet in te rijden, maar vind je dat ook betreffende een Ferrari 250GTO van 25 miljoen?

Juist met die auto's wordt nog behoorlijk gereden. Er zijn er 36 gemaakt, waarvan er in 2012 23 naar een evenement in Frankrijk kwamen, met een toerrit en wat rondjes over het circuit.

Link naar reactie

zo'n Ferrari of bugatti is heel wat anders dan een z3m qp..... hoe speciaal de uitvoering ook is... de prijs ( van de QP) is al van de zotte.

maar goed een auto kopen om er niet mee te rijden/gebruiken waar die voor bedoelt is je moet het maar willen. zijn genoeg mensen die hun Z koesteren en hem zo nu en dan uitlaten, mijne wordt in de zomer gewoon dagelijks gereden, is soms vies en hij wordt ook wel eens flink sportief bereden, hoort er gewoon bij, en ander zou het niet over z'n hart verkrijgen.

Link naar reactie

zo'n Ferrari of bugatti is heel wat anders dan een z3m qp..... hoe speciaal de uitvoering ook is...

Ja maar mijn vraag was: waar leg je de grens?

Is dat bij die z3m coupé, of wellicht bij een alfa RZ (al wat zeldzamer), of een Lancia hyena (nog veel zeldzamer), of nog verder.

Immers, je geeft toe dat er weldegelijk ergens een grens is, aangezien het volledig verantwoordt is om die bugatti 57 in een geconditioneerde ruimte op te sluiten.

Dus waar ligt bij jou de grens?

Juist met die auto's wordt nog behoorlijk gereden. Er zijn er 36 gemaakt, waarvan er in 2012 23 naar een evenement in Frankrijk kwamen, met een toerrit en wat rondjes over het circuit.

Ja maar dat zijn toch maar een paar kilometers?

Een paar rondjes op het circuit en een colonne op een afgezet stuk weg.

Of denk je dat die auto's vrolijk uit zweden, engeland of waar dan ook naar dat evenement gereden worden?

Tuurlijk niet, die gaan in de trailer.

Dit zijn enkele tientallen km's die ze per jaar afleggen, echt. Dat staat in geen vergelijk tot regelmatig gebruik waar we het hier over hebben, of ik moet de strekking van deze discussie volledig niet hebben begrepen.

aangepast door GuidoK
Link naar reactie

^Het is al veel meer dan auto's van een vergelijkbaar kaliber, die inderdaad vooral stil staan in een museum of privécollectie. Om de een of andere reden vinden juist eigenaren van een 250 GTO dat er wel af en toe mee gereden moet worden. En sommigen doen dat niet zachtzinnig, want er zijn ook een aantal crashes geweest bij dergelijke evenementen. Het positieve is dan weer dat het vrijwel onmogelijk is om een 250 GTO total loss te rijden: de herstelkosten zullen nooit hoger liggen dan de waarde van de auto.

Link naar reactie

^die grens ligt voor mij bij een auot waar er in de totale productie misschien 10-50 van gemaakt zijn er hooguit een handje vol van over is ( in het geval van de s54 z3m qp nou niet bepaald). zo'n alfa rz was helaas te duur toen ik opzoek ging naar een nieuwe auto, want dat vond en vind ik een mooie auto, en daar zou ik zeker gewoon mee rijden.

Link naar reactie

Ik ben al zes jaar blij met mijn M QP, nu 156k gereden en in prima conditie, ik vind dit een leuke discussie. De mijne gaat in iedergeval nooit meer weg. Ik gebruik hem niet als dagelijkse auto, maar het besef dat ik (in mijn ogen) dit de mooiste auto vind van mijn leven en dat ik kan instappen wanneer ik wil maakt me gelukkig. Dat hij in waarde toeneemt is mooi meegenomen, maar het is verder niet boeiend......

Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.