Ga naar inhoud

Plaats hier uw belachelijke, interessante advertenties


Aanbevolen berichten

Valt me op dat er 3 Phoenixgelben staan nu, E46/M3; E39/M5 en deze dus. Iemand die z'n verzameling wat opruimt? :cool2:

Op Mobile.de staat er een met 35000km, die moet 55K kosten, deze is 2 jaar jonger en heeft 7500km...

aangepast door 330dM
Link naar reactie

^ja, stond ook op autoblog...

@M estoril, had het er van t weekend al met nick over, die wist te vertellen dat die ander die te koop stond binnen een dag al weg was

aangepast door lightning87
Link naar reactie

Deze zelfde Z3M werd een tijdje geleden ook al hier gepost, en toen vroeg ik me af wat dat oranje puntje onder de kilometerstand was, weet iemand er hier meer over?
Hier het linkje naar de advertentie nog een keer: http://www.agenceauto.com/bmw/z3/essence/nord-pas-de-calais/nord/17776.html
En een linkje naar de desbetreffende foto: http://www.agenceauto.com/17776/107231/1000/bmw-z3-m-coupe-s54.jpg

Link naar reactie

Dat puntje onder de kmstand is een klokje en dat betekend dat de remvloeistof vervangen moet worden.

FF0068BC-0E08-424B-8C5D-7CB3F1B0B81E_zps

aangepast door Bmw-fan
  • Like 1
Link naar reactie

Volgens de Z3 M Coupe Enthusiasts groep op Facebook is deze auto onlangs in Frankrijk verkocht voor 44K. Daar lag de nieuwprijs natuurlijk wel een stuk lager dan in Nederland omdat ze daar niet zo'n hoge BPM kennen.

aangepast door Emi
Link naar reactie

naja mijn hart zou dan eerder uitgaan naar een corvette of een nissan GTR. zo'n z3m qp is gewoon een verzamelobject ik zou toch willen rijden, ik koop geen auto's om stil te laten staan, vind ik zonde :)

Link naar reactie
  • Administrator

Die wordt ook alleen maar duurder door de jaren ondanks toenemende kilometerstand, schade en toenemende non-originaliteit ... :blink:

Link naar reactie

Alsof een Z3M zooooo uniek is... Waarschijnlijk zit ik op het verkeerde forum.. Ik rij BMW Z omdat dat juist redelijk betaalbaar roadster rijden is. Maar ik heb niet de illusie dat de auto, of iedere andere Z mee kan doen met de supersports.. Sorry , deze Z valt in dezelfde categorie als een hamburger van 300.-......

  • Like 1
Link naar reactie

naja zou zeggen neem de proef op de som rijdt over een willekeurige boulevard, neem een Ferrari van 70k of deze z3m qp van 75k en kijk naar de reacties ( en nee dan niet die zure hollandse afgunst). weet zeker dat 98% van de mensen liever de Ferrari heeft dan deze z3m QP( gok er zelfs op dat veel mensen de kleur afschuwelijk vinden).

btw als ik een auto moest kopen als belegging, dan een honda NSX.

aangepast door lightning87
Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.