Ga naar inhoud

Plaats hier uw belachelijke, interessante advertenties


Aanbevolen berichten

Dat is een flinke smak geld idd. Heb voor de mijne maar gelijk het hele pakket gekocht. Moet wel zeggen de lampjes bij zettiworld voldoen niet aan APK eisen, zit geen rode lamp in voor het mistlicht maar een witte, en het zelfde geld voor de knipperlichten, witte lampen ipv ambergele

Link naar reactie

Die :m: staat er al een paar jaar. Is er iemand die deze :m: al eens bekeken heeft? Mij vallen een paar dingen op:

- spiegelvoetjes niet in kleur.

- gaten in kofferklep t.b.v. rekje

- wat is het apparaatje op het luchtfilter?

- andere nieren, voorbumper lijkt niet mooi gemonteerd

Link naar reactie

Ik heb de verkoper een mail gestuurd: het apparaat is inderdaad van de aftermarket xenon verlichting. Ik heb ook gevraagd of de lagerschalen inmiddels vervangen zijn. Dat vond de verkoper maar een "rare vraag"......

Link naar reactie

^ja dat is bekend, kennis van mij zoekt een E46 m3, begon ik over de lager schalen, ja daar is een terugroep actie op en dan hoef je ze nooit meer te vervangen (volgens hem) :blink: hier op t forum nog nooit wat over gehoord. alleen dat mensen ze laten vervangen bijv. bij ruudkapje

maar hij vind alles op fora onzin, en die weten er niks vanaf, want hij luisterd wel naar zijn kennissenkring etc. etc. :muur:

aangepast door lightning87
Link naar reactie

Vind het niet gek dat deze :m: al 3 jaar te koop staat want werd ook heel vriendelijk te woord gestaan:

Ok, zoek je toch lekker verder naar eentje met nieuwe lagerschalen.

Jammer want had best interesse.

Link naar reactie

Wayne Carini zegt altijd: it`s all about the chase. En dat geldt ook een beetje voor mij: ik vind het zoeken naar een leuke auto misschien nog wel leuker dan het bezitten van de auto zelf. Ik had de Z4 gelijk na het verkrijgen van het NL kenteken te koop gezet met het idee als er iemand voor komt is het mooi en zoniet dan heb ik deze zomer een leuke auto. En er kwam iemand voor <_<

  • Like 1
Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.