Ga naar inhoud

Plaats hier uw belachelijke, interessante advertenties


Aanbevolen berichten

  • Administrator

Ik vind de E85 :m: stoelen juist vele malen comfortabeler dan de standaard E85 stoelen, ook op langere ritten. Maar er hangt erg veel af van je lengte en lichaamsbouw. Ik weet dat Roger ze er bijvoorbeeld al heel snel weer uit heeft laten halen omdat hij er feitelijk te lang voor is en op de verkeerde punten steun kreeg. Kennelijk ben ik precies de maatman voor de E85 :m: stoelen ... :lol:

Link naar reactie

Maar er hangt erg veel af van je lengte en lichaamsbouw. Ik weet dat Roger ze er bijvoorbeeld al heel snel weer uit heeft laten halen omdat hij er feitelijk te lang voor is en op de verkeerde punten steun kreeg.

Ik ben blij dat jij het niet over mijn atletische lichaamsbouw hebt :hypocritesmiley: Maar inderdaad ik vond de stoelen ruk. Nicole ook overigens :blink:

Link naar reactie

matje van de bijrijders stoel zit aan de andere kant :rolleyes:

dus dan moet je de zitting over zien te zetten op andere stoel. heb werkelijk geen idee of er ook nog met andere aansluiting moet worden gerommeld ( zit bijv het stekkerblok onder de stoel wel bij de goede kant etc). daarnaast vind ik de prijs absurd voor uk stoelen. en ze zijn niet op kleur voor mij. daarnaast zal je als je toch met de zitting en matje bezig gaat voor een prefacelift het matje misschien ivm de aansluiting vervangen door je originele matje uit je eigen stoelen, scheelt weer het steken van een aparte module ( of aan de gang gaan met coderingen) als je een prefacelift model hebt.

In mijn pre facelift zzzz zitten orginele m stoelen van een facelift, stekker is 1 op 1 hetzelfde. De stekker onder de stoel is opgebouwd uit kleinere stekkers. Links en rechts zijn hetzelfde. Het matje zou je dus over kunnen zetten in de andere stoel. Dat valt mee, het leer is er zo vanafen er zo weer netjes en strak op te plaatsen.

  • Like 2
Link naar reactie
  • Administrator

Ja en nee. Ik heb hem inderdaad geplaatst op mijn facelift stoelen, maar dat is omdat alle instructies je vertellen dat het wel nodig is en ik via Ruud_19 toch zo'n dingetje voor weinig op de kop kon tikken. Het enige gevolg daarvan is dat als er één airbag voor afgaat ze allebei afgaan. Dat maakt me niet zo heel veel uit: dan is je auto (gelet op de dagwaarde van onze ZZZZ-jes) warschijnlijk toch total loss ... Als ik me het goed herinner heb ik niet eens uitgeprobeerd of die module nou daadwerkelijk nodig is.

Link naar reactie

enigste wat ik ooit begrepen heb op de internationale fora was dat je miss een paar stekkertjes moet omsteken oid. geen idee meer waar ik dat gelezen heb, schiet me nu opeens te binnen. iig deze stoelen ( die rode uk) vind ik t vele geld niet waard :lol:

Link naar reactie

Hee, met deze heb ik proef gereden, toen stond ie particulier in Barendrecht. Benieuwd of de bestuurderstoel en ruitje in de kap nog steeds gescheurd zijn

en of de linker ruit, airco, elektrische kap motor en abs computer gerepareerd zijn :sCo_chinscratch:

aangepast door 330dM
Link naar reactie

En een s54, niet zo verkeerd, beetje duur, komt ook nog bpm bij en transport..... Bpm weet ik niet transport 2K euris, maar wel de enige witte met imola red bekleding.....

aangepast door pampus
Link naar reactie

komt ook nog bpm bij en transport.....

Dat niet alleen hè

De us versie heeft ook kats in het spruitstuk, dus waarschijnlijk technisch (qua performance) inferieur aan de europese versie.

Daar ben je ook een hele leuke duit aankwijt om dat te laten ombouwen. Wellicht nog een softwarematige aanpassing erbij om allerlei lampjes te omzeilen

Daarom zijn us versies hier veel minder waard.

Omdat ze inferieur zijn vanwege alle emissiemaatregelen daaro. Je krijgt gewoon niet dezelfde auto.....

In de US zijn die s54 coupés zo duur omdat ze daar de s50 niet kennen.

Maar ze weten wel dat de europese s54's superieur zijn (fora staan vol met 'euro headers replacement' topics).

Je moet dus europese s54's naar de us verschepen. (zowel z3 als z4)

Dat kan volgens mij prima uit als ik dit soort prijzen zie (trouwens maar afwachten voor welk bedrag zo'n auto werkelijk verkocht wordt.....).

aangepast door GuidoK
Link naar reactie

Ongetwijfeld.... kijk alleen maar eens naar die Phoenix Gelb en Titan Silber E46 M3's die er staan. Voor pfl's ook behoorlijk aan de prijs. Overigens wel mooi bedrijf, tijdje geleden nog eens een kijkje genomen.

Link naar reactie

Ook mijn redenatie, maar om -aangezien ik al witte knippers heb en het dus alleen om de symmetrie gaat- 190 euro te gaan betalen om links een rondje van 5 cm wit te krijgen.... :nono:

Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.