Ga naar inhoud

Plaats hier uw belachelijke, interessante advertenties


Aanbevolen berichten

  • Administrator

^^ Mohenkikaan heeft zo'n soort interieur, te bewonderem in zijn voorsteltopic.

^Dat stuur is zeker niet voor die prijs weg gegaan en is bovendien niet een gewoon stuur met een Individual plaatje, maar eerder een M stuur met metaalkleurige spaken (dus dikkere rand, kleinere diameter,etc.) ... :hypocritesmiley: Ik heb het overigens niet gekocht.

Link naar reactie

^Dat stuur is zeker niet voor die prijs weg gegaan en is bovendien niet een gewoon stuur met een Individual plaatje, maar eerder een M stuur met metaalkleurige spaken (dus dikkere rand, kleinere diameter,etc.) ... :hypocritesmiley: Ik heb het overigens niet gekocht.

Juistem, dat van die dikkere rand was me niet echt opgevallen uit de foto's

Link naar reactie

Voor de liefhebbers van de fijnere stoelen:

http://link.marktplaats.nl/m930752668

Houd er wel rekening mee dat de chameleon-uitvoering van het leer gaat kleven als het warm wordt. Foutje in het productieproces. Je zit wel lekker stevig in je stoel :) . En na de rit nog even je stoelen ontpluizen.

Link naar reactie

^Dat stuur is zeker niet voor die prijs weg gegaan en is bovendien niet een gewoon stuur met een Individual plaatje, maar eerder een M stuur met metaalkleurige spaken (dus dikkere rand, kleinere diameter,etc.) ... :hypocritesmiley: Ik heb het overigens niet gekocht.

Wie dan wel? ;-)

Link naar reactie

matje van de bijrijders stoel zit aan de andere kant :rolleyes:

dus dan moet je de zitting over zien te zetten op andere stoel. heb werkelijk geen idee of er ook nog met andere aansluiting moet worden gerommeld ( zit bijv het stekkerblok onder de stoel wel bij de goede kant etc). daarnaast vind ik de prijs absurd voor uk stoelen. en ze zijn niet op kleur voor mij. daarnaast zal je als je toch met de zitting en matje bezig gaat voor een prefacelift het matje misschien ivm de aansluiting vervangen door je originele matje uit je eigen stoelen, scheelt weer het steken van een aparte module ( of aan de gang gaan met coderingen) als je een prefacelift model hebt.

aangepast door lightning87
Link naar reactie
  • Administrator

En je hebt dan geheugenposities op de bijrijdersstoel en niet op de bestuurdersstoel. Slijtage andersom is echt wel het minste probleem (en zelfs wel praktisch).

Link naar reactie

^juist even over het hoofd gezien, maar ik zou toch gaan voor handbediende stoelen :punk:

misschien kan je jouw oude aanbieden als donor maurits ?? dan is het een kwestie van de zittingen van de M op jouw electrische frame plaatsen.

Link naar reactie

klopt !! :lol: of Renault Clio stoelen :hypocritesmiley:

de normale stoelen van de Z4 vind ik eerlijk gezegd ruk.

er zijn trouwens ook mafkezen die de E89 sportstoelen hebben ingebouwd in de E85. zal binnenkort wel even een plaatje daarvan posten.

aangepast door lightning87
Link naar reactie

Ja zo'n plaatje zou interessant zijn.

Ik weet niet of dat mafkezen zijn; die keer dat ik een middag in een e89 zat (ik geloof met de sportstoelen, niet de standaard stoelen), vond ik zeer comfortabel.

Zeker comfortabeler dan de e85 /m stoelen.

Wellicht minder steun (en ook minder gericht op sportiviteit), en ook meer gericht op grotere mensen, maar ik vond het goede stoelen.

En makkelijker verkrijgbaar en goedkoper dan /m stoelen, maar ik heb m'n twijfels of het goed past.

Je moet ze ook goed recht voor het stuur en pedalen weten te positioneren.

Ik heb soms met mijn stoelen al het idee dat dat niet het geval is, en die zitten al strak tegen de middentunnel aan.

de /m stoelen zijn stoelen met een compromis: op een bergpas ben ik zeer blij dat ik ze heb, maar na 2 uur op de snelweg ben ik ook blij als ik ff m'n benen strek. Dat ligt natuurlijk ook aan de grootte van de cockpit in het algemeen.

aangepast door GuidoK
Link naar reactie

de stoelen zitten wel confortabel idd weet ik nog van de enkele keer dat ik in de E89 heb gezeten. de M stoelen kan ik me niet goed herinneren, maar de std stoelen van de Z vind ik ronduit slecht, weinig steun op de lange termijn ( 1,5 uur rijden bijv.) vind ik ze ook al niet comfortabel. voor M stoelen moet je bijna een moord plegen om ze te vinden en andere stoelen staan in 90 % van de gevallen ook gewoon niet.

Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.