Ga naar inhoud

Plaats hier uw belachelijke, interessante advertenties


Aanbevolen berichten

  • Administrator

Velgen zeker, maar een rode heeft imho toch ook echt wel een M pakket nodig om een beetje tot zijn recht te komen.

Link naar reactie

Als we het over rood hebben (prachtig op een Z4 E89, met Satebelbraun leder en zilveren spiegels) ... dit is mijn ultieme kwijl auto.

Heb hem in het echt gezien, nog mooier dan de foto's.

(staat er trouwens nog één te koop met maar 3000 km en 10k minder, "premium dealer premium" ofzo?

http://www.louwmanexclusive.com/cars/lamborghini-gallardo-5-2-v10-lp570-4-superleggera-performante-edizione-tecnica/

Om nog een nuttige bijdrage te doen, is dit niet de ex van Arno? http://www.marktplaats.nl/a/auto-s/bmw/m918368367-bmw-z1-z1.html?c=be2da871b0d84f75c3056cc6db858f31&previousPage=lr

aangepast door Euro
Link naar reactie

Kent iemand (een van) deze twee auto's en/of garages?

http://www.autowereld.nl/bmw/z4-roadster/3-0i-s-leder-navi-nap-12791250/details.html

http://www.autowereld.nl/bmw/z4-roadster/3-0i-230pk-leder-navi-xenon-ecc-12516006/details.html

Beetje hoge kilometerstanden natuurlijk, maar verder wel fraai m.i.

Link naar reactie
  • Administrator

Ik ken de garages niet en de auto's ook niet. Maar mij valt wel op dat die eerste (de zwarte) een aantal aanpassingen achter de rug heeft die hier overwegend als begeerlijk worden gezien: M stuur, M korte schakelpook, verlichte instaplijtsen, RVS pedaaltjes en zwarte niertjes. Ik zou dus denken dat een eerdere eigenaar in ieder geval een "liefhebber" is geweest.

Link naar reactie

Haha, die eerste is mijn (eerste) ex Z4.

En de meeste mods heb ik gedaan ...

Hij is ook gechipped, CDV is er tussenuit, etc. etc.

Nette auto, alleen de KM-stand vind ik wat verdacht want ik heb hem echt een heeeeeele tijd geleden verkocht met meer dan 200.000 op de teller.

En de mensen die hem kochten zijn ooit nog bij Ruud teruggeweest voor een, dacht ik, 15k km beurtje als ik het nog goed herinner.

Verder kloppen de specs niet, zitten Styling 135M 18" velgen onder, niet 17" zoals advertentie, Hifi Prof zit er op, sport-interieur???

Oh en één ding, de automatische verlichting doet het niet. (sensor kapot, is nooit vervangen zover ik weet) en het originele windnet is weg.

Zou hem wel zo terugkopen, de kopers na mij waren ook absoluut liefhebbers.

Auto heeft nooit problemen gegeven, zelfs geen sticky steering.

aangepast door Euro
Link naar reactie

Hoi Euro, dank voor de input! Misschien ga ik er binnenkort eens even kijken :)

Volgens de advertentie heeft ie wel NAP... Naar hoeveel PK is ie gechipt? En wat is CDV? :blush:

Gek genoeg staat ie hier nog te koop voor een hogere prijs, maar kennelijk is ie ondertussen al naar de handel.

Link naar reactie

Hoi Euro, dank voor de input! Misschien ga ik er binnenkort eens even kijken :)

Volgens de advertentie heeft ie wel NAP... Naar hoeveel PK is ie gechipt? En wat is CDV? :blush:

Gek genoeg staat ie hier nog te koop voor een hogere prijs, maar kennelijk is ie ondertussen al naar de handel.

Oh dat is helemaal mooi.

De eerste twee foto's in die advertentie heb ik nog gemaakt :lol: ... maar Dhr. Bontje is inderdaad de koper geweest ... dus lijkt mij dan wel een eerlijk verhaal van de KM-stand. (is dus ondertussen niet bij een ander geweest).

Zou er gerust bij gaan kijken. Pk's zou "265" moeten zijn. Maar dat merk je niet echt (liep net zo hard als Walter tijdens de knalrit, nml 245 kmp), hij loopt wel verder in z'n toeren en heeft niet meer de M54B30 "hik". (7250 rpm, flash is bij Ruud gedaan)

aangepast door Euro
Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.