Ga naar inhoud

Plaats hier uw belachelijke, interessante advertenties


Aanbevolen berichten

^^ Dat verhaal zat wel iets anders in elkaar. Toen we naar die rode E89 gingen kijken bleek er inderdaad een fors verschil te zitten tussen wat zij wilden incasseren en wat ik wilde betalen. Uiteindelijk bleef er een verschil over van 3.000 euro. Die auto stond toen al behoorlijk lang te koop en was al een paar keer in prijs verlaagd.

Een paar weken later hebben ze de auto wederom in prijs verlaagd – toevalligerwijs precies met 3.000 euro. Ze hebben mij daarover niet benaderd, maar ‘m (tijdens een vakantie van mij) aan een ander verkocht. Vond ik niet zo erg klantgericht en ook niet zo slim van ze. Als ze mij nog even hadden benaderd – “we hebben er nog eens over nagedacht en willen eventueel nog 2.000 euro zakken” – hadden ze ‘m waarschijnlijk aantrekkelijker kunnen verkopen.

Laat onverlet dat het een mooi exemplaar om te zien was. Dat rood stond ‘m erg fraai.

Link naar reactie
  • Administrator

Die misdaad tegen de :m: enselijkheid staat al geruime tijd te koop. Kennelijk niet zo courant. Ik vraag me toch af waarom ... :171:

Link naar reactie

^^ eigenlijk hoort deze wel thuis in het topic wat kan je een BMW allemaal aandoen, of bij knakentuning :clapping:

Link naar reactie
  • Administrator

Oh, ik dacht zo, jij en ik hebben ook de basis hiervoor; we kunnen met dit patroon vast twee voor de prijs van een afspraken bij de wrapper. Geen goed idee?

Link naar reactie

Ja... niet alleen de supercharger maar ook de BBK.

Ik snap trouwens niet waarom hij z'n auto met BBK verkocht heeft.

Daar zie je in de verkoopsprijs weinig van terug, en weer ombouwen naar standaard is 2 uurtjes werk oid.

Gebruikt kan je zo'n bbk makkelijk voor 800 euro verkopen als de schijven nog redelijk zijn.

Of die garage waar hij 'm heeft ingeruild wou per sé de bbk hebben, maar dat betwijfel ik. Nu wordt er niet over gerept, je ziet het een beetje op 1 foto.

Die compressor uitbouwen is veel werk en vereist de oude tune terug. (ook dat zou ik laten doen, maar goed, wellicht was tijd een issue)

M sportstuur had ik er ook uitgehaald, ook zoiets wat heel snel te demonteren is en je zo kwijt bent (als je het oude stuur nog hebt uiteraard)

aangepast door GuidoK
Link naar reactie
  • Administrator

^^ daar draait Rob csi zijn hand niet voor om. Die M stoelen lijken er trouwens nog best goed uit te zien voor die kilometerstand.

Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.