Ga naar inhoud

Plaats hier uw belachelijke, interessante advertenties


Aanbevolen berichten

geen idee wat ze bij de dealer doen bij Zettiworld zijn ze (nieuw) duurder volgens mij.

zettiworld nieuw 376 euro, bij de dealer zonder korting ook zoiets. Deze zijn dan ook nog eens gebruikt. Laatst een set met richtingaanwijzers en derde remlicht 275 op mp.

Link naar reactie
  • Administrator

^ waarbij de verkoper die "M nieren" net zo goed "2.0 nieren" had kunnen noemen ... :-)

Hoe dan ook, erg snel. Weet je waarom David?

Link naar reactie
  • Administrator

^ dit is wel een 100% unieke door BMW zelf vervaardigde one-off in handen van de eerste eigenaar (die hem in 2000 heeft gewonnen). Veel zeldzamer worden ze niet. En in vergelijking met de al zo goed als total loss gereden Hartge "the one" met veel hogere kilometerstand is deze zo duur nog niet.

Link naar reactie
  • Administrator

Omdat dat zo is ?

Heb hem hier ooit bij Smudde Almelo nog op de foto gezet met de motorkap nog net niet over het schuifdak geschoven ?

Hij is wel weer strak gemaakt maar of je daar nu zo blij mee moet zijn...

Link naar reactie
  • Administrator

^Die kun je ongetwijfeld ook wel ergens los op de kop tikken, ik denk niet dat daar per sé een PTT Z4 aan vast hoeft te zitten ... :lol:

EDIT: is dit niks voor jou Guido?

aangepast door 2.5si
Stickah toegevoegd
Link naar reactie

Past mooi bij die Vodafone E89 van de vorige pagina... Want hoewel ik hem best mooi vind in het rood, lijkt het me wel een lastige kleur qua verkoop.

Echt een liefhebbers kleur, terwijl de uitvoering dat weer niet is.

Link naar reactie
  • Administrator

Die Vodafone kleur valt qua verkoopbaarheid volgens mij op het moment nog wel mee. Jeroen en ik zijn begin vorig jaar eens wezen kijken bij een E89 2.3i in die kleur, maar daar zat 0,0 onderhandelinsgruimte in en korte tijd later was het ding toch verkocht ... Kennelijk toen toch een vrij courante kleur.

Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.