Ga naar inhoud

Plaats hier uw belachelijke, interessante advertenties


Aanbevolen berichten

Oh? Mijn S54 M3 heeft de 180.000km gered op de originele schalen.

Want die heeft z'n revisie (na 3000km) al gehad als 2003 motor (was een terugroepactie tot mj2006/5 motoren dacht ik).

De oliepomp is toen ook vervangen.

Link naar reactie

zag het inderdaad ook al staan in de advertentie ;)

En nee, ik denk niet dat ik als een oud vrouwtje rij. Weet wel dat mijn Roodkapje ooit door een 71 jarige vrouw nieuw in Duitsland is besteld.

Dus je zou kunnen zeggen dat ik in de auto van een oud vrouwtje rij ;)

Link naar reactie

Heeft de prijs bij die S52 er ook niet mee te maken dat het een kleur is die je niet veel ziet. (Tenminste ik ben er nog niet zoveel tegen gekomen)

Link naar reactie

of een s54 meer gaat doen als een s50 bij gelijk voertuig ... ik betwijfel dat ten zeerste

S54 m coupés zijn duurder bij zelfde staat/uitrusting dan s50 m coupés. Dat zie je hier ook al aan de prijzen

Komt gewoon door de zeldzaamheid. Of die prijs gerechtvaardigd is laat ik in het midden.....

En zoals het nu lijkt wordt de US de prijsopdrijver voor de prijzen van de mcoupé, en die kennen de s50 helemaal niet. En onbekend betekend onbemind.

Dus het lijkt erop dat je bijna elke s54 m coupé die je tegenkomt voor onder de 30 mille gelijk moet kopen en in een schuur moet zetten...

Link naar reactie

Met de 1M lijkt hetzelfde aan de hand, vaak slechts 20% tov nieuwwaarde afgeschreven, maar wel al 3-4 jaar oud met een ton op de teller.

Dit in tegenstelling tot de E60 M5 , E90/91/92 M3, die lijken met de dag goedkoper te worden.

Link naar reactie

En zo denk ik er ook over. Op de lange termijn zal het origineel het meest gewilde model zijn. Een regel die eigenlijk op alle klassiekers van toepassing is.

De kleur kun je over twisten maar uniek is die zeker. Ook dat zal de prijs hebben doen opdrijven.

...overigens vind ik de kleur persoonlijk absoluut wat hebben. In ieder geval een stuk origineler dan de zoveelste zwarte of grijze auto.

Link naar reactie

Vooralsnog geeft de markt aan dat jullie het aan het verkeerde eind hebben.

Dus......

Het zijn juist vaak de modellen waar het het minste van geproduceerd zijn die het meest waardevol zijn. Zeker als het een performance upgrade is. (kijk bijv. naar een lancia delta integrale. De laatste evo´s zijn echt extreem veel meer waard dan de eerste versies. En dat gaat eigenlijk altijd wel op)

aangepast door GuidoK
  • Like 1
Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.