Ga naar inhoud

Plaats hier uw belachelijke, interessante advertenties


Aanbevolen berichten

  • Administrator

Best gedurfde prijssstelling inderdaad, zeker als je bedenkt dat het import is en de lak slechts grotendeels (wat is dat > 60%?) origineel is ... Ik vind deels overspuiten op de geclaimde kilometerstand best opmerkelijk. Evenals het missen van het predikaat schadevrij. Hoop dat ze dan in ieder geval de voorbumper even recht hangen en die strip eronder bijwerken voor aflevering :kopfkratz: ...

Link naar reactie

Afgezet tegen de meerprijs nieuw vind ik die achteraf inbouwen niet duur. Maar een nieuwe Z4 zonder iDrive, lijkt me heel vreemd. Vandaar ook de lage prijs wellicht.

En daarbij, het hele dash moet bij de E90 vervangen worden, das bij de E89 niet zo..

Maar geen parkeersensoren, geen iDrive, standaard velgen (voor een 35i), een vrij hoge BPM, een vrij hoge km-stand en uiteindelijk een ingevoerde wagen. Ik denk dat het uiteindelijk weinig scheelt met een NL sdrive35i.

aangepast door McShine
  • Like 1
Link naar reactie

Hij stond laatst nog voor een vraagprijs van 10.000 maar blijkbaar niet veel intresse gehad aangezien hij nu op bieden staat

Link naar reactie
  • Administrator

Dat stuur lijkt me eigenlijk nogal oncomfortabel met zo'n plak carbon erin. 's Winters koud, zomers warm. Sluit ook niet echt mooi aan. Maar, ieder zijn ding natuurlijk.

Link naar reactie

klopt, toeval wil dat ik weer eens inlogde, had een pm over de abdeckung die aan m'n neus voorbij was gegaan, wie weet is er hoop al was dat bericht van 8 maart, dus even fingers crossed of het lukt om dat kleine stukje alu nog te bemachtigen ( al moet ik misschien de hele abdeckung kopen maar ach dat zien we wel weer)

Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.