Ga naar inhoud

Plaats hier uw belachelijke, interessante advertenties


Aanbevolen berichten

@ Guido, dan zal hij toch ook de vraagprijs niet betaald hebben....Ik gun hem die marge overigens hoor, maar twijfelaars rond de eerste vraagprijs zullen nu wel spijt hebben.

Link naar reactie
  • Administrator

... twijfelaars rond de eerste vraagprijs zullen nu wel spijt hebben.

Die zijn dan gewoon te traag geweest. Het is niet zo dat deze E89 binnen een paar uur verkocht was.

Bovendien als diezelfde twijfelaars ballen hebben melden ze die handelaar als begin van de onderhandelingen dat ze de marktplaats vraagprijs er voor willen betalen ...

Link naar reactie

Ziehier een antwoord op mijn info mail t.a.v de op boven staande mp advertentie.

Hello,

The BMW Z4 3.0 Roadster sDrive is still available for the price of 12.000 euro. The car is in excellent overall condition, accident free and without any scratches or dents.I recently moved back to Manchester. The car is here with me as well. If you are interested let me know. It's still registered in The Netherlands.Thank you,JohanneOn 30/01/2015 22:10, 73-ZKG-4

aangepast door .cornelis.
Link naar reactie

En hij stuurt hem helemaal gratis voor je naar Nederland, dan kan je proefrijden en als het niet bevalt neemt hij hem ook gratis weer terug. Het geld/aanbetaling moet zolang wel even op een rekening staan waar hij z.g niet aan kan komen zonder jou toestemming. Ik kan je vertellen er komt geen auto en je geld ben je kwijt.

Ik heb ooit gemaild met zo'n adverteerder en zelfs aangeboden om in dit geval een motor opte komen halen op mijn kosten. Dit ging natuurlijk niet, nog een mail verder melde ik dat ik hem ongezien zou kopen en contant geld mee zou nemen. ook dit ging natuurlijk niet. Zo heb ik het een tijdje volgehouden tot er niet meer gereageerd werd.

Link naar reactie

Even via zomoto gekeken, het is een 3.5i executive met drie eigenaren, wagen staat op naam vanaf 1 oktober 2013. Advertentie van Jeroen in Enschede, heeft geen andere advertenties. Het type van Johanna is fout want het is geen 30 sdrive. Overigens de waarde van zomoto is 34650 Euris

Ja ja je wilt graag beetgenomen worden, eerst even de transportkosten voorschieten......

Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.