Ga naar inhoud

Plaats hier uw belachelijke, interessante advertenties


Aanbevolen berichten

Wellicht nog interessant voor de E89 bezitters: als je weet wat de nieuwprijs is, is EUR 150,- voor een OEM outdoor cover niet duur ...

Dat is inderdaad niet duur. Bij de dealer (Spanje) heb ik er 336,38 euro incl. BTW voor betaald.

........ deze hoes sluit echt perfect aan op de auto ...

V.w.b. de pasvorm zeggen onderstaande foto's genoeg denk ik. De hoes is hier nog wat gekreukt omdat hj net uit de verpakking kwam. De eerste keer heb ik het samen met mijn vrouw gedaan maar daarna, als je eenmaal weet hoe hij komt te zitten, lukt het ook vrij eenvoudig alleen. De hoes bestaat uit een geheel en er zitten geen rits- of klitterbandsluitingen aan.

2coou2o.jpg

2pq6p3b.jpg

2d9bm0y.jpg

r2rvd4.jpg

Je moet wel de antenne verwijderen hetgeen ook in de bijgevoegde aanwijzingen wordt aangegeven. Voor alle duidelijkheid: onder de hoes zit dus een E89 verstopt!

Ik heb wel eens vaker een beschermhoes gekocht maar dan bij een autoshop. Je kent ze wel universeel heten die. Op de verpakking staan dan duizenden automerken en types, óók de jouwe maar ................ juist voor die blijkt hij dan weer net niet zo geweldig te passen .............

Rob

aangepast door RobPt
Link naar reactie
  • Administrator

Ik zou denken van wel. Die hoes zit er wel strak omheen, maar moet ook ruimte bieden voor verschillende afwerkingniveau's (zoals wel / geen M pakket, één twee kanten uitlaat, etc.), Bij de E85 OEM hoes is de onderkant ook nog strak te trekken (en dus ook losser te maken) met een touwtje dat door de hele onderkant van de hoes loopt.

En, zoals je ziet op de foto's van Rob; je kenteken blijft aan de achterkant mooi zichtbaar, dus oom agent blijft bij parkeren met hoed op de openbare weg ook tevree ...

Link naar reactie
  • 2 weken later...
  • 3 weken later...
  • Administrator

^Voor de mensen die dat wel eens willen uitproberen: ik heb de flapjes voor onder de achterbumper die je op de tweede link ziet nog liggen in Titansilber. Vorige eigenaar had die gemonteerd, ik vind het wat veel van het goede, zeker in combinatie met vier uitlaatpijpen. Zo zien ze er gemonteerd uit (het gaat om de flapjes op de hoeken van de bumper, niet de diffuser of de kofferbakflappen):

iikh.jpg

Foto's in gedemonteerde toestand desgewenst per PM en mogen weg voor weinig.

Link naar reactie
  • Administrator

Een vraagprijs is iets anders dan een verkoopprijs. :wink: Wat mij betreft kun je overigens een handelaar een beetje handelsgeest niet kwalijk nemen ...

Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.