Ga naar inhoud

Plaats hier uw belachelijke, interessante advertenties


Aanbevolen berichten

^^ Volgens mij is dat niets meer dan een standaard 1 din bezel/inbouwframe met een generieke 1din autoradio met klapscherm. Daar is niets specifieks z4 aan. Gewoon standaard aftermarket spul met standaard aftermarket looks/makken. En dat zie je idd gelijk.

Link naar reactie
Link naar reactie

Je bent idd een van de weinigen, want een z3 heeft toch duidelijk een jaren 90 interieur. Om daar nou een multicolor knipperende moderne led unit in te zetten.....

Het is niet voor niets dat die becker dingen voor de hoofdprijs weggaan in vergelijk met andere aftermarketmeuk.

Maar goed, als je moderne aftermarketdingen zelfs mooier vindt heb je daar alleen maar profijt van, want ze zijn zowel goedkoper en kunnen meer.

Het grootste probleem met post-2000 ontworpen auto's is dat de radio vaak zodanig ontworpen is dat het onderdeel is van het interieur en ook een dito afmeting heeft.

Daaraan kan je ook zien dat de z3 duidelijk een jaren 90 ontwerp betreft: de originele radio is óók gewoon 1 din.

De z4 radio heeft al een afwijkend formaat. Daar bestaat dan wel een inbouwframe voor, maar je ziet dat dat dus een pasmal is voor een andere maatvoering.

aangepast door GuidoK
  • Like 1
Link naar reactie

Als er iets tijdloos is, zijn het wel de bmw radios, een z3 met bv.een pioneer radio met een klapscherm is wel heel handig maar doet pijn aan mijn ogen.

Een Z4 met niet originele radio kom je bijna niet eens tegen. Voor een navigatie is het bij de Z4 nog erger,

Niet orgineel betekent eigenlijk een zuignap op je ruit, geen fraai gezicht.

Hoewel de functionaliteit van het bmw systeem niet super is het wel de enige optie om het netjes te maken.

Overigens raar dat er geen aftermarket systeem is wat op die plek gemaakt kan worden.

Link naar reactie

Bij mij zit er geen navi in, om nou een paar duizend euro uit te geven voor een orginele navi gaat mij te ver.

Als er iets bestond wat er het zelfde uitzag zou ik dat wel overwegen.

Uitgangspunt is dat het er orgineel uit moet zien, bv de navi,s die je voor bv, de E 46 kan kopen.

Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.