Ga naar inhoud

Plaats hier uw belachelijke, interessante advertenties


Aanbevolen berichten

  • Administrator

zou dit iets zijn?

Niet helemaal duidelijk wat hij nu aanbiedt. Zijn foto's van twee verschillende windschermen...

Link naar reactie

Heeft er inmiddels iemand belangstelling want het lijkt mij wel wat voor mijn e85.

Is het lastig om te monteren en moet er niet iets in de roll bar?

aangepast door Driez
Link naar reactie
  • Administrator

De verkoper zal ongetwijfeld aangeven dat er niet ook iets in je rollbar moet, maar hij heeft het ding nooit gemonteerd. Ik vraag me dat af: in de rollbars zitetn juist volledig dichte schermpkjes (zien er ook gaasachtig uit). Ik denk dus dat dit ding juist geschikt is voor mensen die al een vast windscherm hebben, maar op zoek zijn naar een transparant middenstuk ...

Link naar reactie
  • Administrator

Zeker. En foto 1 is van een ander winscherm, dat anders bevestigd is en ook de rolbeugels bedekt.

Maar wat je bij de transparante middendelen ziet die in Duitsland worden aangeboden is dat je ook een nieuwe bevestigingsset krijgt, omdat zo'n plexiglazen plaatje behoorlijk dunner is dan de oorspronkelijke windvanger. Als je de oorspronkelijke bevestiging zou willen behouden zou je dus eigenlijk in het oorspronkelijke frame het doek door plexiglas moeten vervangen. Dat wordt de meeste mensen te duur en daarom dus ook nieuwe bevestigingsbeugeltjes met een dunner sleufje.

Link naar reactie

ok tja,hmm nee maar niet gelijk bestellen.

ik vind zulks wel kek maar dan moet zo,n hele auto vol met carbon zitten.

maar ja over smaak valt niet te twisten he!

<_<

dit vind ik wel vet!

http://www.ebay.de/itm/BMW-M-Paket-Z4-35i-E89-LCI-ECHT-Carbon-DTM-VLN-Style-Heck-Diffusor-GT3-/400694536107?pt=DE_Autoteile&hash=item5d4b4167ab

aangepast door sandere39
Link naar reactie

Is dat niet de ex Z3 :m: van M Estoril ?

Bouwjaar, km-stand, interieur en kleur soft-top (na verkoop door nieuwe eigenaar nog vervangen) lijken te kloppen.

Is wel een stukje duurder geworden. M Estoril vroeg dacht ik nog rond de 18 tot 19.000 euri's.

Blijft i.d.d. de mooiste kleur voor de z3 :m: .

Link naar reactie

^ ik ben vaker dat bedrijf via de marktplaats tegengekomen. Ze hebben daar best mooie auto's met een lage km-stand. Die auto's daar zijn ook stevig geprijsd.

Zal Peter zijn auto daar hebben ingeruild op zijn Porsche die hij nu heeft?

Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.