Ga naar inhoud

Plaats hier uw belachelijke, interessante advertenties


Aanbevolen berichten

Ik vind het niet netjes als ik hier over geld (inruil, bijbetalen) moet praten! snap ie? :sAng_argue:

Je hoeft toch niet in detail te gaan maar vertellen wat je auto oplevert is toch niet onbehoorlijk?

Eigenlijk juist wel fijn om te weten hoe de markt is!

Link naar reactie

Ik vind juist dat je tegenwoordig een behoorlijke inruil terug krijgt bij de BMW dealer. Zeker gezien de prijzen die ze vragen voor een jong gebruikte auto. Je hoeft niet meer op MP te kijken voor een redelijke prijs de dealer gaat tegenwoordig goed mee qua prijzen voor gebruikt.

Link naar reactie

Ja, dat is waar, dealers volgen wel meer de marktprijzen, maar koopjes zie je er zelden!

Overigens doet zich het feit voor dat nieuwe bmw's de laatste jaren ook niet echt in prijs zijn gestegen,

Bv, de M 4 kost nu 100k, dat is toch niet te gek.

Link naar reactie

Koopjes sla ik per definitie over, zeker op MP komt alleen maar ellende van. Het ging in mijn geval om een 530GT die bij de dealer in Apeldoorn stond en op dat moment de goedkoopste van internet was waarbij ik een zeer goede inruilprijs kreeg voor mijn touring. Helaas wil die 80 kilo hond van ons zo af en toe ook zijn pootjes nog strekken en dan is zo'n GT niet echt praktisch. Wij zijn maar naar huis gegaan met een 330 cabrio voor mijn vrouw dus het spaarvarken is weer leeg :hypocritesmiley::schater:

Link naar reactie

Ik vind juist dat je tegenwoordig een behoorlijke inruil terug krijgt bij de BMW dealer.

Ik vind van niet. Beide dealers* waar ik ben wezen praten boden een habbekrats voor m'n vorige autootje. De eerste de beste handelaar op de hoek bood meer.

* waaronder de dealer waarbij het autootje nota bene al jaren in onderhoud was.

Link naar reactie

Ik zou niet weten waarom een auto uit 2003 geen CD-kenteken zou kunnen hebben. Ambassades hebben ook jongste bediendes.

Vraag me wel af hoe dat in z'n werk gaat als-ie een ander kenteken krijgt. Je gaat van een Nederlands naar een Nederlands kenteken, dus neem aan dat je een groot deel van het circus over kunt slaan dat je normaal gesproken hebt als je een auto op kenteken wilt zetten. En moet je nog belastingen nabetalen?

Link naar reactie

Ik zou niet weten waarom een auto uit 2003 geen CD-kenteken zou kunnen hebben. Ambassades hebben ook jongste bediendes.

Vraag me wel af hoe dat in z'n werk gaat als-ie een ander kenteken krijgt. Je gaat van een Nederlands naar een Nederlands kenteken, dus neem aan dat je een groot deel van het circus over kunt slaan dat je normaal gesproken hebt als je een auto op kenteken wilt zetten. En moet je nog belastingen nabetalen?

Ik zeg niet dat het niet mogelijk is, het is raar, over CD auto's betaal je geen btw geen bpm, geen wegenbelasting.

Je rijd dus voor weinig , daarom loont het niet om een oudere auto te rijden en dus zie je ze niet veel.

Verder is het cd kenteken volgens mij voorbehouden aan diplomaten en niet aan ondersteunend personeel?

Mijn idee is dat als je iets koopt van een persoon die boven de wet gesteld is dat per definitie niet slim is.

Link naar reactie

Zegt tegen zichzelf: niet doen, je hebt al een mooie Z, niet doen

Daar is ie weer:

http://link.marktplaats.nl/m821148305 (39-JPF-5 rode dec. 2005- 52.507km Z4MR presswagen )

Nieuwe eigenaar is er wel heel snel op uitgekeken..

Wel vraagprijs 3K omhoog naar EUR29.500 maar ander setje velgen erbij..km stand was volgens de vorige adv dacht ik 55.000 maar nu iets lager.

aangepast door Bombadil
Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.