Ga naar inhoud

Plaats hier uw belachelijke, interessante advertenties


Aanbevolen berichten

maar dat neemt niet weg dat er voor ie in de verkoop gaat hoogstwaarschijnlijk behoorlijk wat mee afgetrapt is; lees een gemiddelde roadtest van een autoblad en je komt beschrijvingen tegen van dingen die ik niet met mijn eigen auto zou doen.

Bekijk een test in een tv programma en de stukken loopvlak vliegen je om de oren.

Anderzijds zijn we nu 9 jaar en 50.000 km verder. Zijn de meeste problemen niet al voorbij gekomen en hersteld? Of valt er na die tijd nog steeds ellende van te verwachten?

Remmen misschien wat eerder?

Vind het toch wel een aantrekkelijke wagen. Gesteld dat de Z4M in een redelijk staat is maar nog de inspectie2 moet krijgen, wat is dan een redelijke prijs! EUR25.000?

aangepast door Bombadil
Link naar reactie

Eens, 't is misschien ook meer een gevoelskwestie (misschien hebben ze m'n nieuwe speeltje vroeger wel afgetrapt , boehoehoe :cry-baby: )

Daarnaast speelt het lagerschaal verhaal een rol, lijkt mij bij een "presse" ook een grotere kans op vroegtijdig opspelen, hoewel ook dat niet per sé zo hoeft te zijn en dat kost ook een paar centen.

Remmen is sowieso een op-tijd-vervangen-issue dus daar zou ik me geen zorgen om maken, dat is iets wat je imho altijd moet incalculeren.

Prijs? Gezien het overige aanbod qua uitvoering/kmstand e.d. is dit al heel netjes natuurlijk, vergelijk zelf maar.

Verder hangt het er van af hoe mooi je 'm vindt, hoe graag de verkoper er vanaf wil en jij 'm wilt hebben en of je goed kunt onderhandelen. (open-deuren intrapmodus).

Zoals eerder gezegd: "Je leeft maar 1 keer" dus als je wilt moet je er gewoon voor gaan !

Link naar reactie
  • Administrator

Prachtig, maar ik vraag me af of deze restauratie historisch helemaal klopt, of dat degene die hem heeft laten restaureren ook voor wat optische "verbeteringen" heeft gekozen. Dat lijkt me nogal relevant voor de waarde. Volgens mij hoort bij een 1974 CSL de carrosserie onder de achterbumper zwart te zijn, hoort er een extra schotje in de achterspoiler, etc. :book: Zo zijn er ook wat puntjes aan de voorkant.

bmw-30-csl-batmobile.654x436.Jan-12-2012

Maar ja, moeilijk te zeggen; er zijn volgens mij tig verschillende CSL varianten geproduceerd waarvan iedere serie een kleine oplage had ... :blink:

Link naar reactie
  • Administrator

^En een prachtige chromen sierstrip op de kofferbak. :lol: Waar is Eddo en is dit ook voor de E89 leverbaar? Overigens heeft Hofman Leek geen onverdeeld positieve reputatie.

Link naar reactie
  • Administrator

...

Ook niks mis mee.

Mwah, ik zag de advertentie al eens en zou wel zijn gaan kijken bij een goed aanbod. Dan hadden CSLs in de oorspronkelijke kleur met goede banden moeten zijn. Maar overgespoten in wat een beetje gekkig kleurtje lijkt, met Achilles (op zich wel lef als je je bandenmerk zo noemt ;-)) banden vind ik het maar zo zo.

Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.