Ga naar inhoud

Plaats hier uw belachelijke, interessante advertenties


Aanbevolen berichten

  • Administrator

^Monieke vond het helaas ook al niet meteen een dom idee. :sCo_chinscratch: Die vindt alleen de kleur niet zo mooi en vindt Titansilber + crème /zwart interieur "chiquer" dan Imolarot + zwart. Die is er als vrouw naturulijk ook niet gevoelig voor dat dit misschien wel de enige Imola rode Z4 roadster in Nederland is en evenmin voor 343 pk ...

Link naar reactie
  • Administrator

^^ zal wel aan de naam liggen Monique's eerste reactie gatverrrr vieze kleur.....ze zit nu met twee blauwe ogen op de bank :171:

Link naar reactie

Zegt tegen zichzelf: niet doen, (Rode Z4MR EUR26.500 - 2006 - 55.000km)

Wel opvallend dat het boekje al begint in november 2005, kentekenregistratie pas januari 2006. Dit is een van de allereerste Z4MR.

Dat roept bij mij vragen op; persauto geweest? 2 maanden raggen op het circuit achter de rug?

Maar vooruit; in DE zit je op de 24K + 3,5K BPM dus prijs lijkt redelijk.

Volgens RDW.nl is de auto is in juli 2009 geimporteerd en sindsdien van dezelfde eigenaar.BPM bedrag was EUR8.248,-. Is dat te laag voor een schadevrije?

Ik zou zelf eerder gaan kijken bij deze:

Zwart- rood 2006-82.000km-EUR19.500

Want zeer goedkoop. Addertje wellicht onder het gras?

http://suchen.mobile.de/auto-inserat/bmw-z4-m-roadster-3-3i-pdc-navi-xenon-neustadt-bei-coburg/183777384.html?lang=de&utm_source=DirectMail&utm_medium=textlink&utm_campaign=Recommend_DES

Wit-zwart 2007-104.000KM-EUR23.900

Want wit.

http://suchen.mobile.de/auto-inserat/bmw-z4-m-roadster-blue-perfomance-edition-augsburg/191959891.html?lang=de&utm_source=DirectMail&utm_medium=textlink&utm_campaign=Recommend_DES

Blauw-zwart 2007-82.000km EUR25.000

Want ziet er goed en goed onderhouden uit.

http://suchen.mobile.de/auto-inserat/bmw-z4-m-roadster-eschenau/191574266.html?lang=de&utm_source=DirectMail&utm_medium=textlink&utm_campaign=Recommend_DES

Of als je een vast dak wilt:

Grijs-zwart nov 2007-33.400km EUR28.800

Want: staat al een tijdje te koop dus valt vast over de prijs te praten

http://suchen.mobile.de/auto-inserat/bmw-z4-m-coupe-leder-navi-professional-xenon-landsberg/176980704.html?lang=de&utm_source=DirectMail&utm_medium=textlink&utm_campaign=Recommend_DES

Niet dat ik voorzichtig zelf aan het kijken ben :rolleyes:

aangepast door Bombadil
Link naar reactie

Wel opvallend dat het boekje al begint in november 2005, kentekenregistratie pas januari 2006. Dit is een van de allereerste Z4MR.

Dat roept bij mij vragen op; persauto geweest? 2 maanden raggen op het circuit achter de rug?

Is idd een persauto geweest, voer de VIN code maar eens in, in de decoder.

Of die afgeragd is op het circuit, weet ik niet zo, Hij ziet er op de foto's nog redelijk strak uit.

Kan natuurlijk IRL best anders zijn.

Link naar reactie

Ik zie het; 902a

Daten für die Fahrgestellnummer: WBSBT91080LB61080
Modellbezeichnung: Z4 M Roadster
Ausführung: Europa
Typschlüssel: BT91
E-Code: E85 (M)
Karosserie: roadster
Lenkung: links
Türen: 2
Motor: S54 - 3,20l (252kW)
Antrieb: Heckantrieb
Getriebe: manuell
Außenfarbe: Imolarot 2 (405)
Innenraum: Vl Walknappa/schwarz (LTSW)
Produktionsdatum: 01.11.2005
Werk: Spartanburg

Code Serienausstattung
S249A Multifunktion für Lenkrad
S502A Scheinwerferreinigungsanlage
S522A Xenon-Licht
S534A Klimaautomatik
S548A Kilometertacho
S710A M Lederlenkrad
S711A M Sportsitze für Fahrer und Beifahrer
S785A Blinkleuchten weiss
S851A Sprachversion deutsch


Code Sonderausstattung
S230A Zusatzumfang EU-spezifisch
S313A Aussenspiegel Anklappfunktion
S380A Hardtop-Vorbereitung
S387A Windschutz
S399A Verdeck EM vollautomatisch
S423A Fussmatten Velours
S428A Warndreieck und Verbandstasche
S430A Innen-/Aussensp. mit Abblendautomatik
S441A Raucherpaket
S459A Sitzverstellung elektrisch mit Memory
S493A Ablagenpaket
S494A Sitzheizung Fahrer/Beifahrer
S4MYA Interieurl. Leder Carbonstruktur schwarz
S508A Park Distance Control (PDC)
S521A Regensensor
S540A Geschwindigkeitsregelung
S609A Navigationssystem Professional
S612A BMW Assist
S633A Vorbereitung Handy Business
S677A HiFi System Professional DSP
L801A Länderausführung Deutschland
S863A Händlerverzeichnis Europa
S879A Bordliteratur deutsch
S8SPA Steuerung COP
S902A Sonderkontrolle Pressefahrzeuge Special inspection press vehicles
S925A Versandschutzpaket
S936A BMW Handy b. Ausliefer. anfordern
S964A Navi DVD bei Auslieferung anfordern
S991A

Link naar reactie
  • Administrator

Ik zou ...

Het is allemaal erg persoonlijk, maar zwart vind ik voor een :m: oersaai, en bij wit zie je de (ongelijkheid) van de naden in de carrosserie naar mijn smaak te goed.

Dat wel / niet afraggen moet je ter plekke vast kunnen stellen en is dus juist een reden om wel te gaan kijken. Wat mij aansprak aan die rode is dat die alle opties heeft inclusief erweitertes Leder, een lage km stand (minimaal 27 dkm minder dan de alternatieven hierboven), volledig OEM is en de afgelopen vijf jaar dezelfde eigenaar heeft gehad.

Ik heb overigens ondertussen wel besloten om er toch niet te gaan kijken, maar dat houdt vooral verband met de kleur. :lol:

Link naar reactie
  • Administrator
Geplaatst: (aangepast)

Die is vast door Hammond het TG circuit rondgejaagd...

aangepast door BMW-Z-CSi
  • Like 1
Link naar reactie

Natuurlijk zal BMW z'n pressewagens voor aflevering nog eens extra controleren, maar dat neemt niet weg dat er voor ie in de verkoop gaat hoogstwaarschijnlijk behoorlijk wat mee afgetrapt is; lees een gemiddelde roadtest van een autoblad en je komt beschrijvingen tegen van dingen die ik niet met mijn eigen auto zou doen.

Bekijk een test in een tv programma en de stukken loopvlak vliegen je om de oren.

Een beetje auto moet wel wat kunnen hebben, maar ik vraag me af of al die journalisten zo´n blok netjes warm draaien voordat ie in de toerenbegrenzer gejaagd wordt.

Mogelijk zie ik het allemaal wat te somber in, maar het geeft mij toch geen prettig gevoel. Uiteraard kan een niet-pressewagen ook ongenadig op z'n donder gehad hebben, dat weet je immers nooit, maar de kans lijkt me wat kleiner.

Voorlopig is dat -voor mij althans- puur hypothetisch omdat het spaarvarken al een tijdje op dieet is, maar het zou voor mij wel een aandachtspuntje zijn, net zoals voor mij een zwart interieur een no-go is. :nono:

Mocht iemand zo'n presse- :m: willen kopen, dan is hem/haar dat van harte gegund :thumbup: en wens ik heel veel storingsvrije en snelle kilometers toe, :punk: krijg ik misschien toch nog eens spijt dat ik zo'n ding heb laten lopen. :sCo_chinscratch::muur: .

Just my 2 cts.

:wave:

aangepast door Shoveltje
Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.