Ga naar inhoud

Plaats hier uw belachelijke, interessante advertenties


Aanbevolen berichten

Leon, kan jij als cruisecontrol-inbouwgoeroe me vertellen hoe compleet de set is die hier wordt aangeboden?

Met andere woorden: wat heb ik nog nodig naast de berg onderdelen die hij verkoopt?

Link naar reactie

Leon, kan jij als cruisecontrol-inbouwgoeroe me vertellen hoe compleet de set is die hier wordt aangeboden?

Met andere woorden: wat heb ik nog nodig naast de berg onderdelen die hij verkoopt?

Inbouw goeroe, ha ha. wel ervaring mee.

Het volgende heb je nog nodig:

Andere Montagebeugel Z3 dacht 15 euro, of zelf te maken dit is er een van een e36, en die zit bij het voorscherm en dus niet te gebruiken

Rubber dempertjes voor tussen de stelmoter en montage beugel, paar euro bij groothandel

bowdenkabel, deze is wel erg lang, dat komt omdat die bij een E36 tegen de koplamp aan zit, en bij een Z3 thv de zekeringkast, 25 euro

Koppelingsschakelaar of brugkabel (igv automaat) dacht rond de 15 euro. ( zal er misschien al bijzitten, en anders op een sloperij er zo uit te halen omdat velen die laten zitten)

Set is wel compleet met kabelboom, voor als die er niet inzit is dat natuurlijk heerlijk.

Prijzen zijn even ongeveer uit me hoofd

Ohw ja, en een inbouwhandleiding ha ha, maar die heb ik wel

Link naar reactie
  • Administrator

Ik hoop wel dat de computerunit erbij zit. Die was bij mij zilverkleurig met blauwe delen... je kunt de stelmotor ook prima met die lijmkit vastzetten zoals Ruud bij mij heeft gedaan. Zit nog steeds goed vast.

Link naar reactie
  • Administrator
  • Administrator

^Hij weet alleen niet hoe :m: stoelen er uit zien en is volgens de RDW de tweede eigenaar. Kan zijn dat hij de auto eerst zakelijk hefet gereden natuurlijk en toen in privé heeft overgenomen, maar dat zou ik dan ook even in de advertentie melden als ik hem was ...

Link naar reactie

^Hij weet alleen niet hoe :m: stoelen er uit zien en is volgens de RDW de tweede eigenaar. Kan zijn dat hij de auto eerst zakelijk hefet gereden natuurlijk en toen in privé heeft overgenomen, maar dat zou ik dan ook even in de advertentie melden als ik hem was ...

Eerste eigenaar was rechtspersoon, nu 218 dagen particulier.
Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.