Ga naar inhoud

Plaats hier uw belachelijke, interessante advertenties


Aanbevolen berichten

2007 Z4M Roadster @69K km

http://www.duparc.nl/car/7110457

25-KHN-6

Zag de wagen staan toen ik toevallig in de buurt was en even vluchtig bekeken. Zag er wel aardig uit met het volledig zwarte interieur.

7110457-4-2-2.jpg

Wel een gat in de onderhoudsgeschiedenis tussen run-in service @2.000km medio 2007 en de eerste oilservice in voorjaar 2010 @18.000km. Daarna bij Porsche Asten :sCo_chinscratch: in onderhoud voor inspectie I en oilservice. Logischerwijs nu een inspectie II nodig. Lijkt me al met al wel wat aan de prijs (wat zou redelijk zijn?) maar als je er net eentje zoekt.

aangepast door Bombadil
Link naar reactie

Wel 29 mille :blink:

aan de andere kant, bij import uit dld komt er 4 mille bij, dus is het vergelijkbaar met een z4mr voor 25 mille uit dld.

aangepast door GuidoK
Link naar reactie
  • Administrator

^ Niet goedkoop, maar het aanbod is in Nederland ook erg schraal. 29 mille is in vergelijking met de 37 mille vraagprijs voor deze qp (http://link.marktplaats.nl/m797000397) met iets spannender kleurencombi, maar gelijk uitrustingsniveau en gelijke kilometerstand trouwens zo wild nog niet ...

Link naar reactie

Broekhuizen is toch een gerenomeerd dealerbedrijf die gaan zich niet aan dergelijke auto's branden lijkt mij...

Klopt, maar ze willen maar een prijsindicatie bieden voor 5000 euro voor mijn Z2 2.8 en dat kan ik niet serieus nemen.

Link naar reactie

Nog iemand op zoek naar een Z4m coupé

https://m.bva-auctions.com/lot.php?id=4028471

Startprijs 17K + opgeld. Geen proefrit of controle mogelijk, op zn best een vage geschiedenis. Zou niet meer durven bieden dan de startprijs.

Anderzijds als Roodkapje nu eens op onderzoek uitgaat..

aangepast door Bombadil
Link naar reactie

Hmm, ik heb niet zulke beste ervaringen met BVA, al een paar keer wat gekocht wat gewoon kapot was, dat hoort er wel bij als je op een veiling koopt maar dat moet dat wel in de prijs naar voren komen.

En gewilde dingen worden in de laatste 5 minuten ineens veel duurder.

Dus opgelet met bieden.!!

Link naar reactie

Hmm, ik heb niet zulke beste ervaringen met BVA, al een paar keer wat gekocht wat gewoon kapot was

Daarvoor zijn er kijkdagen, ik heb alleen maar positieve ervaringen met BVA. Het bieden is wel verradelijk de laatste 5 minuten maar daar ben je zelf bij. Tippie mijnerzijds, overleg even met je partner waar op je gaat bieden...

Link naar reactie
  • Administrator

Tippie mijnerzijds, overleg even met je partner waar op je gaat bieden...

Sinds wanneer pleeg jij bij dit soort zaken overleg met jouw partner? :171:

Link naar reactie

Vooraf bieden op Ebay heeft geen zin want dan word je altijd overboden. Wachten tot een paar seconden voor sluiting en dan direct je maximale bod doen. Dan weet je ook direct of je gewonnen hebt, en word je niet verleid om steeds hoger te bieden. Levert mij de beste resultaten op.

  • Like 1
Link naar reactie

Daarvoor zijn er kijkdagen, ik heb alleen maar positieve ervaringen met BVA. Het bieden is wel verradelijk de laatste 5 minuten maar daar ben je zelf bij. Tippie mijnerzijds, overleg even met je partner waar op je gaat bieden...

Op die kijkdagen kan je kijken, dat zegt wel wat maar verborgen gebreken kan je niet zien, in mijn geval had ik machines gekocht waarvan de hydrauliek versleten was,

Verder een keer op een buggy geboden, begon met 1000 euro, maar in de laatste paar minuten ging ie naar 11000 euro, dat was bijna nieuwwaarde?

Link naar reactie

Ik heb ook geen beste ervaringen met BVA. Een aantal keren op auto`s geboden die zogenaamd voor een hoger bedrag weg gingen dan mijn bod maar dezelfde auto`s zag je een veiling later weer terug. Naar mijn idee niet echt fair: geef dan gewoon bij de veilig aan dat er een minimumprijs is.

Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.