Ga naar inhoud

Plaats hier uw belachelijke, interessante advertenties


Aanbevolen berichten

Dat is komisch, die kwam gisteren in Rotterdam bij mijn huis voorbij met garage platen, proef ritje dus. Zoveel coupes zie je niet en deze is wel apart. Mooi ? Tsjaaaa wel apart.....

Ik bedoel dus de zilveren zwarte coupe....

aangepast door pampus
Link naar reactie

@lighting87 , ok is duur maar , sportzetels ( wat iedereen hier wil ) , M pakket , mooie kap ( volgens foto's toch ) , mooie velgen enz. enz. als je dit allemaal nadien wil aanschaffen... kost dit ook wel iets.

Staat volgens mij tiptop in orde .

Link naar reactie

@lighting87 , ok is duur maar , sportzetels ( wat iedereen hier wil ) , M pakket , mooie kap ( volgens foto's toch ) , mooie velgen enz. enz. als je dit allemaal nadien wil aanschaffen... kost dit ook wel iets.

Staat volgens mij tiptop in orde .

Mee eens.

Goede prijs voor die top auto.

Link naar reactie

@ marliesroy, idd even in de gaten houden aangezien ik nu bezig ben mijn knutselhok op te knappen etc, wat extra gereedschap is dan ook nooit weg.

@ bojan: dat zal vast idd wat kosten, en zeg ook niet dat t een slechte auto is. maar kom eh voor iets meer centen rij je een Z3M ! ik vind 12 duizend euro gewoon heel veel voor een auto van 13 jaar oud en zeker met maar een 4 cilinder.

Nou, een Z3M kopen "voor iets meer centen"...?? Als ik zo de schaarse advertenties bekijk, dan zit je voor een nette auto toch al snel op 16-18k en dan heb je machine uit de vorige eeuw....of zie ik iets fout?

Link naar reactie

Ik heb sygic in mijn samsung note maar kan de hud optie niet openen denk dat het komt omdat het een gekraakte versie is van een van de members hier.
Mocht iemand het hier hebben dan hoor ik ook graag zijn/haar ervaring.
Maar zoals het eruit ziet lijkt het mij een geweldige optie.

Link naar reactie

Driez ik heb hem uiteraard gelijk binnengehaald en ik krijg in het scherm een klein pictogram met hud erin.

Heb je wel dit stukje gedaan:

Wil je de HUD? (Head up display) pak dan het bestand content.rar uit, en overschrijf het bestand content.info in Sygic/Maps/

Link naar reactie
  • Administrator

^Yep, ook al snel een jaar of twee. De hardtop heeft hij kennelijk ondertussen wel verkocht. Ik zou als ik hem was toch eens goede foto's maken (niet met een telefoon) en ook onder de motorkap ...

Link naar reactie

Mooie wagen, maar toch is er weinig vraag naar. Het enige wat ècht mist is een lsd.

De foto's zijn idd slecht.

En op MP is ie 100 euro goedkoper :lol:

Daar heeft ie ook wat meer foto's staan (maar gek genoeg nog steeds niet van het 'business end') :blink:

aangepast door GuidoK
Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.