Ga naar inhoud

Plaats hier uw belachelijke, interessante advertenties


Aanbevolen berichten

Haha...ik geniet...leuk om te zien dat in diverse topics dit soort "discussies" toch weer de kop opsteekt.

Duidelijk is wel dat er gewoon een groep mensen meer voor de Z3 lijnen voelt en een andere groep meer voor de Z4...toch?

Nog even een prikje: Ik vind dat de Z3 veel meer "charme" heeft als roadster, veel mooiere klassieke lijnen terwijl de Z4 in mijn ogen veel strakker is getekend, minder retro, meer van deze tijd...maar daar moet je wel van houden.

De E89 lijkt weer een beetje meer op de Z3...gaat de goede kant op... :clapping:

Ja...roept u maar..:-)

  • Like 1
Link naar reactie
  • Administrator

Economisch gezien ja, ook als je bedenkt dat er al Z3M's in de buurt van die prijs komen (al dan niet afgeleefd).

Overigens zou ik nu voor mijzelf wel de keuze kunnen maken als ik zou mogen kiezen...

Link naar reactie

Haha...ik geniet...leuk om te zien dat in diverse topics dit soort "discussies" toch weer de kop opsteekt.

Duidelijk is wel dat er gewoon een groep mensen meer voor de Z3 lijnen voelt en een andere groep meer voor de Z4...toch?

Nog even een prikje: Ik vind dat de Z3 veel meer "charme" heeft als roadster, veel mooiere klassieke lijnen terwijl de Z4 in mijn ogen veel strakker is getekend, minder retro, meer van deze tijd...maar daar moet je wel van houden.

De E89 lijkt weer een beetje meer op de Z3...gaat de goede kant op... :clapping:

Ja...roept u maar..:-)

Volkomen mee eens.

Link naar reactie

Nog even een prikje: Ik vind dat de Z3 veel meer "charme" heeft als roadster, veel mooiere klassieke lijnen terwijl de Z4 in mijn ogen veel strakker is getekend, minder retro, meer van deze tijd...maar daar moet je wel van houden.

De E89 lijkt weer een beetje meer op de Z3...gaat de goede kant op... :clapping:

Volgens mij lijkt het lijnenspel van een e89 meer op de e85 dan op een z3 hoor.

e89 en e85 hebben beide een dubbele scherpe vouw op de zijkan (1 boven en 1 onder), en de z3 is vrijwel volledig rond/vouwloos (sideskirt bolt iets uit);

e89 en e85 hebben beide een hoge kont/kofferbak (e89 heeft zelfs een beetje van de ducktale van de e85 overgenomen);

e89 en e85 hebben beide lange ovalen nieren, terwijl die van de z3 vrijwel vierkant zijn;

Bij zowel de e85 als de e89 zijn de koplampen hoger gelegen dan de nieren en bij de z3 is dat precies andersom (zit min of meer in 1 rechte lijn)

Maar goed, dat zijn dus meer objectieve zaken hoe een aantal features gedimensioneerd zijn ten opzichte van elkaar, zonder daar een gevoel of gemoedstoestand aan te willen koppelen.

Uiteindelijk zijn het allemaal kleine zaken. Mijn buurvrouw zal de auto's niet uit elkaar kunnen houden :lol:

En een e85 lijkt natuurlijk meer op een z3 dan een e89 in de zin dat die laatste een metalen dak heeft. (dat verschil zal m'n buurvrouw waarschijnlijk nog wel zien/snappen <_< )

Discussiëren over wat mooier is is net zo zinloos als discussiëren over of groen een mooiere kleur is dan rood. Niet heel veel zeggend dus

aangepast door GuidoK
Link naar reactie

Guido, natuurlijk ben ik het met je eens....althans met je laatste zin... :)

Een zinloze discussie maar daarom niet minder leuk...vind het wel interessant om te horen wat andere ZZZ(Z) bezitters mooi of niet mooi vinden aan een ontwerp. Jij bekijkt het duidelijk vanuit een andere hoek...ook prima natuurlijk.

Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.