Ga naar inhoud

Plaats hier uw belachelijke, interessante advertenties


Aanbevolen berichten

Wat betreft de dashcam, ik kijk morgen even bij maatje of het inderdaad wat is.

Wellicht start ik daarna een gezamelijke inkoopactie op.....als er al iemand nu interesse heeft, laat maar even weten.

Zal kijken of ik filmpjes en foto's kan maken en posten.

Voor straks welterusten en morgen gezond weer op mensen!

Link naar reactie
  • Administrator

http://home.mobile.de/ENGBERT#des_185559852

Ow ow ow wat een gaaf kleurtje en mooie uitvoering... heb hem bij toeval zondag in het echt zien staan toen wij naar Dortmund reden. Komt mij helaas nog iets te vroeg op mijn pad :(

aangepast door BMW-Z-CSi
Link naar reactie

Nooit een auto van een foto kopen, maar ik zou zeggen: sla je slag. Uberzeldzaam (vergeleken met de normale z4).

Aan de andere kant: de goedkoopste z4m is maar 2 mille duurder (maar dan heb je wel een heftige km stand....)

Link naar reactie

Ik weet het niet.

Het rare is: het is een prive aanbieder, maar de auto staat er een beetje troosteloos bij op de foto's. Zo maakt een privé eigenaar (liefhebber) vaak geen foto's

Oh ja, onder de motorkap lijkt er wel wat roest rondom het chassisnummer te zitten :schater: (serieus, veerpoot bijrijderskant :blink: Die veerpoot lijkt ook wel zwart te zijn en de ander blauw :lol: )

aangepast door GuidoK
Link naar reactie

Jij vind wat roest rondom een chassisnummer en een veerpoot in andere kleur niet vreemd? :schater:

Ik heb 'm niet in het echt gezien, maar dit soort zaken wijzen toch heel sterk op een omgekatte auto, of een auto met behoorlijk schadeverleden.

Wel interessant om het verhaal erachter uit te vissen natuurlijk :)

aangepast door GuidoK
Link naar reactie
  • Administrator

greep in de kassa van Richelle en halen dat apparaat :punk:

En ik met die Touring moeten gaan rijden zeker? Dacht ut niet haha.

Ben een beetje aan het rondneuzen van wat er zoal te verkrijgen is in afwachting van wat centen van de verzekeraar en verkoop van die van mij. Maar een Alpina staat wel bovenaan mijn lijstje en deze zou ik zeker gaan bekijken als ik het geld al op de rekening had staan. Normaal doen ze rond de 18.000, komt nog import bij etc. En ach, anders wordt het wellicht een 3.0i met een Alpina spoilerkitje :)

Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.