Ga naar inhoud

Plaats hier uw belachelijke, interessante advertenties


Aanbevolen berichten

^ Niet alleen de kleur is apart, de prijs ook !!!!!

Dus niet interessant genoeg. Alhoewel ?

Het zal toch niet zo'n Z3M zijn als uit de serie van de Z3M van ZZZ-Woudsend ?

Die werden nl. ook in deze kleur gemaakt.

Gelet op het bouwjaar van 1997 kan dat, normaal gesproken, niet zo zijn.

Link naar reactie
  • Administrator

^Zo wild is die prijs toch niet voor een Z3 :m: met minder dan 80 dkm? Onze oosterburen vragen - zonder hardtop - heel wat meer, zelfs als je het verschil in km stand verdisconteert. Of je het er voor over hebt (ik in ieder geval zeker niet) is een tweede natuurlijk.

Link naar reactie

Evergreen :thumbup:,

In principe zou je de kleur terug moeten kunnen zien in de prijs, veel mensen vinden het (denk ik) niet mooi.
Maar extreem vind ik de prijs niet. 't Lijkt hier af en toe wel alsof mensen verwachten voor 15K een onberispelijke M roadster aan te kunnen schaffen.

Link naar reactie

Z4 /m stoelen + deurpanelen in creme/wit:

http://www.ebay.co.uk/itm/161127814854

Niet duur, maar in engeland. Ik weet ook niet of het 1:1 gaat passen in een linksgestuurde auto.

Handmatige stoelverstelling, dus iig geen probleem met de geheugenknoppen aan de verkeerde kant.

Stoelen moeten wel een grondige colorlock beurt krijgen zo te zien.....

aangepast door GuidoK
Link naar reactie

interessant weet ik niet maar de kleur is iig apart :

http://nl.kapaza.be/antwerpen/bmw-z3-m3-classic-car-78095360.htm

Ik ben die wagen in november vorig jaar gaan bekijken. Onderhoudsboekje was zeer raar ingevuld. Slechts 2 ( volgens ik mij herinner ) originele stempels van BMW , daarna ingevuld zonder stempel , ik vond het raar.Ik ben gaan kijken en man noemde Geert Faes , hij had verschillende kopers ( zei hij ) maar ik heb hem laten staan en nu een jaar later duikt hij weer op. Aan kentekenplaat zie ik dat wagen nog maar pas ingeschreven staat. ik vind het allemaal beetje raar , huidige adverteerder heet weer Geert ..... aangepast door bojan
Link naar reactie
  • Administrator

Voor de liefhebber ook nog linksgestuurd in zwart leer hier voor EUR 1200,-. Vast staat dat ze uit een natte Z4 komen en - na navraag - dat het windschot ook vol drek zit (of zoals de verkoper zegt: muss nur gesaubert werden) - dus de stoelen zullen ook wel nat geweest zijn ...

Link naar reactie

Voor de liefhebber ook nog linksgestuurd in zwart leer hier voor EUR 1200,-.

Die auto heeft waarschijnlijk in een kanaal gelegen.

Van die stoelen kan je natuurlijk het foam nog apart vervangen maar de vraag is hoe het leer eronder geleden heeft (te duur om te vervangen). Meestal krijg je dat rare plekken in het leer: uitgerekt, hard geworden, oppervlaktestructuur veranderd.

Ik moet nog maar zien of die stoelen in engeland ook qua leer nog 100% zijn. Ik heb ook onvoldoende ervaring met leer of je dat soort plekken kan wegwerken. Op tv zie ik wel eens gasten met stoomreinigers en strijkbouten allees weer proberen glad te krijgen....

Ik zou het toch altijd persoonlijk gaan ophalen om te zien of je vertrouwen hebt in de staat waarin het is. Op foto's zie je vaak maar de helft. Geldt ook voor die set in engeland.

Link naar reactie
  • Administrator

Die auto heeft waarschijnlijk in een kanaal gelegen.

Zeer waarschijnlijk wel zoiets ja; zowel het dasboard als windschot is er vies van geworden, dus je kunt wel uitsluiten dat deze auto alleen met de neus in het water heeft gelegen (zoals destijds met die van Vinn) ...

Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.