Ga naar inhoud

Plaats hier uw belachelijke, interessante advertenties

Aanbevolen berichten

Hangt van de shipping af :)

De vraagprijs+invoer/btw daarover is 1372 euro. Ik heb wel eens het 2,5 voudige langs zien komen (voor stoelen in slechtere staat) :lol:

aangepast door GuidoK
Link naar reactie
  • Administrator

^ Ja, maar zo rijk moet je je ook weer niet rekenen mèt :m: stoelen. Maar goed, als je ze goedkoop in een containertje weet te krijgen is het een redelijke prijs.

Link naar reactie

Bekende discussie,

Maar dat gaat toch nergens over 2000+ voor een paar gebruikte stoelen.

En als je ze van een coupe koopt zitten de gordelgeleiders er nog niet op?

Geen idee of je die van je oude stoelen dan kunt gebruiken, komt er dan ook nog bij.

Misschien kom ik wat gefrustreerd over nou dat klopt want dan ben ik ook want ik heb lang gezocht naar een paar mooie betaalbare stoelen en ze zijn er eigelijk gewoon niet.

Link naar reactie

Ik rekende ff snel (met wat aannames), en fedex transport voor die stoelen zou ongeveer 300 dollar kosten, dus zeg maar 300euro incl btw/import extra (25kg/stoel, samen in een doos van 1mx0,5mx0,5m).

Maar er bestaat dan nog een ander risico: komen ze onbeschadigd aan? (2 in 1 doos; er hoeft maar even een stuk van het frame van de ene stoel tegen het leer van de andere stoel te komen en er zit een scheur in. Wellicht apart verzenden?)

Maar het aanbod is idd heel laag. En het is natuurlijk niet heel logisch om zware volumineuze goederen uit de usa te halen (al is het aanbod van stoelen en andere /m onderdelen daar m.i. groter èn goedkoper)

Gordelgeleiders zijn volgens mij niet zo duur:

http://www.realoem.com/bmw/showparts.do?model=BT51&mospid=47797&btnr=52_3069&hg=52&fg=10

aangepast door GuidoK
Link naar reactie

Nog niemand de behoefte gehad om E46 sportstoelen in zijn Z4 te proppen ter vergelijk? Heb tot nu toe enkel foto's gevonden waar er maar 1tje van in zit en die is nog grijs ook... Geeft niet echt een goed beeld

zouden die stoelen niet veel te hoog zijn?

Stoelen zitten afaik vrijwel altijd op een vlakke autobodem gemonteerd, dus krijg je dezelfde zit als in een e46 (en dat is volgens mij dus veel hoger)

Link naar reactie

Die e 46 stoelen zijn makkelijk te krijgen en vrij goedkoop, maar volgens mij kan kan het niet i.v.m de bekabeling.

Of je moet uitvinden hoe alles zit , maar of dat met al die modules foutvrij lukt ?

Het frame is met wat laswerk wel lager te krijgen.

Link naar reactie
  • Administrator

... gordelgeleiders ...

... ik heb lang gezocht ...

Gordelgeleiders is een z3 ding, bij de z4 qp zitten die er altijd op. Zien er misschien iets anders uit, maar werken uitstekend.

En lang gezocht heb jij niet hoor. Ik heb 3 jaar gezocht, maar heb ze nu dan ook voor Eur 950,- na verkoop van de restant onderdelen die bij de koop waren inbegrepen (en dan heb ik de oude stoelen ook nog).

Je moet dus gewoon iets meer geduld hebben en wat geluk; het kan dus wel.

Oh en @ darude: e46 past wel (ook plug & play volgens mij) maar ziet er niet uit en zit inderdaad niet goed in een z4...

Link naar reactie

Allemachtig, oke ik ga niet meer zeuren, 3 jaar? Nou dat geeft de burger weer moed.

Al moet ik eerlijk zeggen dat ik niet weet of ik zoveel geduld op zou kunnen brengen.

Maar jij vond 2 of 3 duizend euro toch ook geen redelijke prijs?

Link naar reactie
  • Administrator

Oh nee, 2 a 3 mille is ronduit belachelijk, dat moet je ook zeker niet doen. Maar als je wat geduld hebt komt er uiteindelijk wel wat voorbij voor een veel betere prijs. De kunst is dus om je in het begin niet teveel te laten ontmoedigen ;-)

Link naar reactie
  • Administrator

Ja het is persoonlijk, maar Monieke en ik zitten nu probleemloos een hele dag in de auto, terwijl we allebei met de standaard stoelen al na twee uur rugpijn hadden... Dat zou dus eigenlijk wel een levendiger ruilhandel rechtvaardigen zou je zeggen.

Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in