Ga naar inhoud

Plaats hier uw belachelijke, interessante advertenties

Aanbevolen berichten

Voor de mensen die nog op zoek zijn naar een betaalbare :D

Zag deze net op marktplaats staan... LINK

Als ze niet de moeite nemen een fatsoenlijke tekst neer te zetten en een foto, kun je ervan uitgaan dat het in 99% van de gevallen schimmig is, net als zijn 18" velgen :D

Andere 1% zijn échte koopjes van mensen die niet weten wat ze in handen hebben. Deze advertentie heeft de schijn tegen IMHO :D

Link naar reactie
BREEDBEELSCHERM

GELUIDSINSTALATIE

- Origineel audi sound syteem van 8 speakers (hier moest ik even over nadenken)

Zeer mooi Mroadster.

ALLEEN SERIEUZE MENSEN GRAAG.

Wat een lachertje. :thumbup:

O :m:

Link naar reactie
  • 2 weken later...
Zeker, die 6 cylinders kunnen nog wel veel meer probleemloos draaien. Vind het kilometer verhaal ook een hoop gel...... :thumbup:

Zeker mee eens. Maar ik vermoed dat de meesten toch een zo laag mogelijke km-stand prefereren.

Link naar reactie
:thumbup: Je moet zaken wel relativeren vind ik. 1,5 ton voor de motor is tegenwoordig niet veel maar er zitten meer bewegende delen aan de auto, 1,5 ton betekend gereden kilometers en dit is altijd inherent aan slijtage van de hele auto. Hoe minder KM des te minder slijtage aan de auto. Dit heeft altijd mijn voorkeur en betaal daar uiteraard ook een passende prijs voor.
Link naar reactie
  • 2 weken later...
:m: Je moet zaken wel relativeren vind ik. 1,5 ton voor de motor is tegenwoordig niet veel maar er zitten meer bewegende delen aan de auto, 1,5 ton betekend gereden kilometers en dit is altijd inherent aan slijtage van de hele auto. Hoe minder KM des te minder slijtage aan de auto. Dit heeft altijd mijn voorkeur en betaal daar uiteraard ook een passende prijs voor.

Dat wilde ik ook zeggen.

Link naar reactie
Dat wilde ik ook zeggen.

Ik heb in het verleden wel eens een BMW 525tds aangeschaft die toen 285.000km had gelopen. Deze wagen was dusdanig goed onderhouden dat inmiddels alle wel kritieke onderdelen wel een keer waren vervangen met als gevolg dat de auto werkelijk waar als nieuw reed. Ik heb hem zelf geheel probleemloos doorgereden tot 365.000km. Daarna kocht ik een 530D met net iets meer dan een ton op de teller en daar heb ik niets dan alleen maar ellende mee gehad. binnen een half jaar zo'n 5000 euro aan onverwacht onderhoud.

Met andere woorden, soms heeft een auto alweer zo veel gereden dat alles al een keer vervangen is en eigenlijk dus een betere aankoop kan zijn dan een exemplaar dat bijv. 90.000 heeft gelopen en waarbij alles eraan zit te komen.

Niet dat ik wil zeggen dat je beter een auto met veel kilometers kunt aanschaffen maar wel dat het kilometerverhaal IMHO soms nogal wordt overdreven en dat het per exemplaar moet worden bekeken.

Link naar reactie
Ik heb in het verleden wel eens een BMW 525tds aangeschaft die toen 285.000km had gelopen. Deze wagen was dusdanig goed onderhouden dat inmiddels alle wel kritieke onderdelen wel een keer waren vervangen met als gevolg dat de auto werkelijk waar als nieuw reed. Ik heb hem zelf geheel probleemloos doorgereden tot 365.000km. Daarna kocht ik een 530D met net iets meer dan een ton op de teller en daar heb ik niets dan alleen maar ellende mee gehad. binnen een half jaar zo'n 5000 euro aan onverwacht onderhoud.

Met andere woorden, soms heeft een auto alweer zo veel gereden dat alles al een keer vervangen is en eigenlijk dus een betere aankoop kan zijn dan een exemplaar dat bijv. 90.000 heeft gelopen en waarbij alles eraan zit te komen.

Niet dat ik wil zeggen dat je beter een auto met veel kilometers kunt aanschaffen maar wel dat het kilometerverhaal IMHO soms nogal wordt overdreven en dat het per exemplaar moet worden bekeken.

Onze zZz 2.8 heeft inmiddels alweer 130.000 km achter zijn kiezen en rijdt ook nog fantastisch, we hebben dit jaar ook het nodige vervangen zodat ie er weer tiptop bijstaat. -_-

Link naar reactie

Denk ik ook. Per exemplaar bekijken.

Onze V70 heeft inmiddels ruim 280000 op z'n klokje staan, op gas welteverstaan...

De vorige eigenaar is er zuinig op geweest, heeft op tijd z'n beurten laten uitvoeren en alle onderdelen die aan vervanging toe waren ook laten vervangen. Daar profiteren wij nu van...

Ik heb volgens mij ook ooit ergens gelezen dat 10 korte stukjes waarbij de motor niet warm wordt, evenveel slijtage betekent als 500 snelwegkilometers met een warme motor.

Link naar reactie

Zo heb ik nog een werkelijk prachtige Golf V5 te koop uit 2002, 170 pk met 150.000 km. Tja net een Z3 aangeschaft, dus moet ie weg.

De auto in absolute topstaat en is altijd goed warm gelopen. Ik moet elke dag een half uurtje rijden naar mijn werk over de snelweg. Heen en terug, vandaar die km'ters, snelwegkilometers dus voornamelijk!

Auto is absoluut schadevrij. Voor de liefhebber is dit werkelijk een super auto, zeker om naast een Z3 te gebruiken. Als je interesse hebt, kijk even op de webite van vriesendijk of PM mij even.

Link naar reactie
Zo heb ik nog een werkelijk prachtige Golf V5 te koop uit 2002, 170 pk met 150.000 km. Tja net een Z3 aangeschaft, dus moet ie weg.

De auto in absolute topstaat en is altijd goed warm gelopen. Ik moet elke dag een half uurtje rijden naar mijn werk over de snelweg. Heen en terug, vandaar die km'ters, snelwegkilometers dus voornamelijk!

Auto is absoluut schadevrij. Voor de liefhebber is dit werkelijk een super auto, zeker om naast een Z3 te gebruiken. Als je interesse hebt, kijk even op de webite van vriesendijk of PM mij even.

En zo zijn we ook weer terug bij het onderwerp van dit topic.. :D

Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in