Ga naar inhoud

Plaats hier uw belachelijke, interessante advertenties


Aanbevolen berichten

Een sticker in de vorm van een grilletje? :lachen: Serieus? :blink:

Dat je onderdelen vervangt door (echte) onderdelen van een :m: snap ik volledig. :m: bumpertje of pookje op een Z4 hoor je niemand over en over vervangen van de "zijgrille" van een Z3 door een :m: exemplaar ook niet. Maar gewoon met 3M tape de "looks" ervan (maar dan per definitie wat verder uitstekend) op je spatbord plakken? Nee toch? Zeg asljeblieft dat je de advertentie niet goed gelezen hebt ...

Uhhh, stickers, nee dat had ik dus niet gezien, vond ze al erg goedkoop, dat commentaar herroep ik maar ff, de enige sticker die ik vind kunnen is die op een e30 witte M3 , die Mkleuren schuin er overheen.

Link naar reactie
  • Administrator

Is hier een vertrouwenspersoon werkzaam op het forum?

Ja: bereikbaar op 0900 - 1450 (15 cent p/m), op werkdagen van 9.00 tot 18.00 uur :)

aangepast door BMW-Z-CSi
Link naar reactie

Ik word almaar gepest, topics worden gesloten, mijn Z3 wordt verbaal afgekraakt...

Ja, maar iemand moet die rol toch vervullen?

Jij zou het hier toch ook niemand anders toewensen? :lol:

Wij zijn allemaal blij dat jij dat bent :)

Link naar reactie

He gelukkig maar, je had me even echt bang gemaakt ... :)

Haha, ja ik zou niet graag door het leven gaan als "de stickerplakker".

Ik heb helaas wel een dwangmatige lust tot het plaatsen/monteren van M hebbedingetjes!

aangepast door M3tje
Link naar reactie

Goh, 't is bijna voor niks; geen wonder dat ze er al 3 verkocht hebben:

http://cgi.ebay.nl/ws/eBayISAPI.dll?ViewItem&item=370585937156&ssPageName=ADME:B:SS:NL:1123#ht_1958wt_815

misschien nieuwe handel voor onze Weissblinkerbastelkönig ? :)

aangepast door Shoveltje
Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.