Ga naar inhoud

Plaats hier uw belachelijke, interessante advertenties


Aanbevolen berichten

  • Administrator

Wel geing,

de Z met je telefoon op afstand starten, dak bedienen, openen en sluiten, lampen en kofferbak openen

alleen de gebruiksaanwijzing is wat moeilijk om te lezen.

http://cepinc.jp/chumon/smart_roof/smart_roof-700_e85_1.html

Link naar reactie

Dat starten op afstand is toch best rigoureus. Volgens mij moet je daarvoor je sleutel afzagen in het contactslot.

Ook zie ik niet zo heel veel voordeel van het gebruik van de smartphone. Omslachtig te pakken, app opstarten...., en heel erg tijdsgevoelig.

Stel dit is een android app. Deze auto's zijn ongeveer 10 jaar oud. In die tijd hebben mobieltjes al minimaal 3 besturingssystemen als marktleider zien komen en gaan. Als je je auto van plan bent nog een paar jaar te houden (pak 'm beet 5 jaar), dan is de kans heel groot dat je tegen die tijd een compleet andere smartphone hebt met incompatibel OS. Je moet maar afwachten of ze dan ook een aangepaste applicatie gaan maken.

Link naar reactie

Pareltje...

http://suchen.mobile.de/auto-inserat/bmw-z3-m-m-coupe-der-beste-neuzustand-besser-kelsterbach/183468130.html

Ik was geïnteresseerd in deze auto (ongeveer 2 jaar geleden), maar op dat moment had ik mijn 3.0i nog niet verkocht, dus was het geen optie.
Daarnaast werd er toen niet zo'n hoog bedrag gevraagd voor de auto, toen zat ie nog ruim onder de 30. Erg fijn hoe die getuned is,

en het Kyalami interieur :wub:.

Link naar reactie
  • Administrator

Dat interrieur ... Rood zwart, groen ...

groen = lichtinval vanwege de standaard licht gekleurde Windschutzscheiben (en dan heeft deze zo te zien nog niet eens de hier vaker besproken Grünkeil :)) ...

Link naar reactie

Dat soort accesoires wordt door "'Orgineel rijders" niet zo gewaardeerd, ik vind het wel mooi en voor bmw begrippen erg goedkoop.

Ik vind het wel kunnen ook, zolang je geen onzin type aanduidingen op de kofferklep hebt staan.

Link naar reactie
  • Administrator

Ik vind het wel kunnen ook

Een sticker in de vorm van een grilletje? :lachen: Serieus? :blink:

Dat je onderdelen vervangt door (echte) onderdelen van een :m: snap ik volledig. :m: bumpertje of pookje op een Z4 hoor je niemand over en over vervangen van de "zijgrille" van een Z3 door een :m: exemplaar ook niet. Maar gewoon met 3M tape de "looks" ervan (maar dan per definitie wat verder uitstekend) op je spatbord plakken? Nee toch? Zeg asljeblieft dat je de advertentie niet goed gelezen hebt ...

Link naar reactie
  • Administrator

Idd gewoon originele kopen en de zaag in dat scherm, en voor degenen die zeggen jij kan makkelijk praten.......

I did it before

e36q.jpg

Link naar reactie

Dat begrijp je dan fout, Sander! Aan de "emoticon" achter mijn post zie je dat ik het echt heel sjonnie vind.

Sowieso een BMW is geen kerstboom. Laat hem origineel en ga er verder geen aftermarket rommel opplakken/bouwen/kitten/schroeven/zagen en al helemaal geen Chinese :m: spullen (die naderhand ook nog eens nep zijn :lol: ).

Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.