Ga naar inhoud

Plaats hier uw belachelijke, interessante advertenties


Aanbevolen berichten

Goed voor onderdelen?

http://www.schadeautos.nl/auto.php?id=669368&pageNum_result=0&totalRows_result=161&from=0&merk=bmw&type=&brandstof=alles&bouwjaar_van=1960&bouwjaar_tm=2013&automaat=alles&climatronic=&letter=&pag=zk

- mooi interieur. Weet iemand of de deurpanelen en stoelen zo in een coupe passen?

- velgen

- hardtop

- armsteun

- chrome line accesoires

- etc

aangepast door M Estoril
Link naar reactie

of de deurpanelen en stoelen zo in een coupe passen?

Ja. Ik heb namelijk het omgekeerde gedaan... :)

Twee verschillen, maar die maken waarschijnlijk niet uit voor 'operatie Frankenstein':

  • Coupéstoelen hebben geen gordelgeleiders aan de zijkant, Roadsterstoelen wel;
  • Oudere Z3's hebben geen airbags in de deurpanelen, nieuwere wel. Nieuwe panelen in een ouder model proppen is geen probleem (ik spreek uit ervaring), maar non-airbag deurpanelen in een versie mèt airbags gaat op z'n minst een zeurend airbaglampje opleveren...
Link naar reactie
  • Administrator

Je message box is vol BMW-Z-CSI....

Daar sta ik om bekend EmoticonWink.gif

Stuur anders maar even naar rob punt nieuwenhuis at planet punt nl

aangepast door BMW-Z-CSi
Link naar reactie
  • Administrator

^maar wel een heel groot aantal bedrijven. Wat mij met name opvalt is dat de eerste eigenaar hem zo kort heeft gehad ... Wel een mooie bak om te zien ...

Link naar reactie

als het dezelfde is dan is iemand van het forum (m3tje) wezen kijken en vertelde dat het zo te zien een schade auto was...maar ja 15 eigenaren is ook wel veel ook al zouden dat bedrijven zijn geweest

wat hebben die dan met dat ding gedaan?

Link naar reactie

Maarja, wat is snel zat?

tja dat zal van mens tot mens verschillen he!

ik vind dat wanneer je een auto koopt en deze na 3 maanden weer weg wilt doen dat je die snel zat bent ,maar ja voor een ander lijkt drie maanden een eeuwigheid toch euro? :lol:

Link naar reactie

Geen idee of het dezelfde is maar staat pas 30 dagen op naam. Heeft ook al 15 eigenaren gehad.

Iedereen kijkt hier op zomoto.nl neem ik aan? Zomoto zit er ngo wel eens naast. mijn ex is 5 maanden terug overgeschreven maar op zomoto is daar nog niets van te zien..

Marktplaats geeft acht eigenaren aan.

aangepast door Bombadil
Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.