Ga naar inhoud

Plaats hier uw belachelijke, interessante advertenties


Aanbevolen berichten

  • Administrator

^ uit hoofde van mijn vriendin's nieuwe hobby hou ik ook een paar Volvo fora in de gaten. Daarop is echt niemand enthousiast over rofaudio ...

Link naar reactie
  • Administrator

Zeker niet, nooit gedaan ook. ;) Ik meld me binnenkort denk ik ook aan op het kantklosforum en op alle wereldwijd beschikbare fora voor liefhebbers van Haagse Hopjes ...

Link naar reactie

Je koopt eigenlijk niet bij alibaba maar bij de aanbieder, alibaba biedt een aankoop veiligheid, dit alles kun je lezen onder hun voorwaarden.

Ik heb nog nooit iets niet ontvangen en bestel geregeld een leuke of voordelige gadget.

Tevens doe ik al jarenlang zaken met Chinezen want ik importeer mijn goederen vanuit China.

De Chinees zoals ik hem ken is zeer correct in zaken doen.

Ik durf http://www.alibaba.com/product-gs/586723493/For_BMW_Z3_Head_Lamp_Angel.html voor je te bestellen.

Link naar reactie

Op zich wel interessant omdat je ze ook per pair kan bestellen.

Meestal is alibaba toch b2b gericht (het doel van de site zeg maar), dus vaak hogere aantallen?

Zijn die lampen niet op ebay te krijgen?

Link naar reactie

Door stof en steenslag worden de lampen door te tijd heen nogal dof waardoor je niet door de apk komt.

Je kunt dan polijsten maar deze set biedt uitkomst, vernieuwing en natuurlijk veel meer licht.

Ik heb inmiddels om de prijs gevraagd. (door to door per set)

Link naar reactie

Hieronder de info die ik kreeg over de koplamp set.

Hi dear Willem Nijmeijer,

Good day!

Thanks for you interest in our products. I am Nicole your sales representative here to assist your request.

Here we quote you the price below:

http://sunnylive.en.alibaba.com/product/586723493-212866074/For_BMW_Z3_Head_Lamp_Angel_Eyes.html

BMW Z3 angel eyes head lamp One pair US$420(Left lamp+right lamp)

The estimated shipping cost to Netherland will be US$170 by EMS. It takes about 7 working days to get there.

Total:USD$420+170=USD$590by EMS.

Link naar reactie

^Daar zeg je wel wat. Het zijn mooie koplampunits met angle eyes.

Maar om daar nou 420 US dollars voor te gaan betalen en dan
die verzendkosten van 170 US dollars er nog eens bij !!!! <_<

Alsof je een emmer leeg gooit.

Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.