Ga naar inhoud

Plaats hier uw belachelijke, interessante advertenties


Aanbevolen berichten

Ik heb ooit eens met een lege accu op Schiphol gestaan. Ik moest ter plekke lid worden. Bijna 300 euro. Daarna kwamen de startkabels. In 3 minuten 300 euro verdient. Petje af.

Nu wil ik al een tijdje van het lidmaatschap af. Ik ben al twee keer net te laat geweest. Het lidmaatschap wordt dan automatisch weer met een jaar verlengd. Dat wordt dan achteraf per brief bevestigd. Vervolgens pak ik de telefoon. Ik maar blijven uitleggen dat ik een lease auto heb en een lidmaatschap dus niet echt voor mij relevant is. Pech hulp loopt via de lease maatschappij. Ik kan dan praten tot ik een ons weeg maar regels zijn regels is het enige wat ik dan terug krijg. :muur:

aangepast door ZZZ-Woudsend
Link naar reactie

Ik heb ooit eens met een lege accu op Schiphol gestaan. Ik moest ter plekke lid worden. Bijna 300 euro. Daarna kwamen de startkabels. In 3 minuten 300 euro verdient.

Maar alle jaren daarvoor waren gratis :)

Link naar reactie
  • Administrator

Ben al sinds 2003 lid van de ANWB, heb ze ook regelmatig nodig gehad en altijd netjes op tijd en snel geholpen. Die iets meer dan 100 euri per jaar is me dat wel waard. En in de Kampioen staan naast de diverse traplift-advertenties ook hele mooie reportages :lol:

Link naar reactie

Ik ben ook lid van de ANWB vanaf 1992

heb ze gelukkig niet vaak nodig, maar word wel graag geholpen als ik pech heb.

Ik stond een keer, toen nog met mijn reNOO (tuf) vol met apparatuur net voor den Haag aan het einde van de snelweg stil met een dynamo die uit elkaar was gevallen.

beetje lullige plek dus heel voorzichtig, met lak aan alle risico's van helemaal in de soep lopen, doorgereden naar de plek in centrum den Haag waar ik moest zijn.

Auto leeggemaakt, apparatuur opgebouwd en toen kwam er een sleepwagen die de auto keurig afsleepte naar een dynamo revisiebedrijf,

allemaal door de ANWB geregeld, dus ik kon gewoon mijn ding doen.

Na het klusje kwam er een taxi die me keurig ophaalde (werd betaald door de ANWB) en bracht me naar het revisiebedrijf.

auto was klaar, dynamo afgerekend en met min eigen auto terug om de apparatuur weer in te laden.

Dus ik klaag ook niet over die club

aangepast door coot
Link naar reactie
  • Administrator

Nu wil ik al een tijdje van het lidmaatschap af. ...

Waarom stuur je niet nu al een briefje waarin je aangeeft dat je per de eerstvolgende mogelijkheid opzegt en waarin je hen vraagt dit te bevestigen en in die bevestiging aan te geven per wanneer dat dan is volgens hen? Je mag best eerder opzeggen hoor, je hebt alleen al tot het einde van het jaar betaald ... ;)

Link naar reactie

De ANWB is er voor alles met wielen, en daarom een slechte representant voor petrol heads,

Als je van mening bent dat de maximum snelheid naar 60 moet, heel Nederland vol moet met fietspaden, trajectcontrole bijdraagt aan verkeersveiligheid en milieu dan is de ANWB een prima club.

Link naar reactie

Iemand een zwarte Z3 gereserveerd op Marktplaats met joekels van Schnitzel velgen in Emmen?

Je bedoelt die ZZZ bij die camperhandelaar zeker.

Nee, niet gereserveerd, maar ik heb die ZZZ al tijden hier te koop zien staan.

Lijkt me een mooi exemplaar, misschien een beetje verbasteld, maar ook een nette km-stand

en een nette historie volgens mij.

Alleen waarom die niet een originele foto van het interieur erbij zet is mij nog steeds een raadsel ?

Interesse dan Rob ?

Link naar reactie
  • Administrator

Ja bij die camperhandelaar. Het interieur ziet er niet uit namelijk en het is mij een raadsel waarom de wang van de sportstoel bij een km stand van 90000 gerepareerd is...

De man wist weinig over de auto te vertellen, sterker... hij wist helemaal niets. De km stand in NL klopte wel redelijk, maar ergens is er iets loos waarschijnlijk voor de import.

Dak was versleten, rare gaatjes in de kofferbak van een of ander aftermarket rekje, kromme velgen...

De motor liep overigens wel mooi.

Ik was geinteresseerd, maar hij ging niet mee met mijn bod van 5500, toen nog zonder apk en velgen.

aangepast door BMW-Z-CSi
Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.