Ga naar inhoud

Plaats hier uw belachelijke, interessante advertenties


Aanbevolen berichten

  • Administrator

Zeker wel, meerdere keren zelfs. Maar ik heb standaard al 95 liter meer bagageruimte dan jij. Wij houden daarmee in Zuid Euopa zelfs na vakantie aankopen altijd nog ruimte over voor 18 - 24 flesjes wijn ;)

Link naar reactie

Ik denk dat ik niet de enige ben die blij is dat dat ding de productielijn niet gehaald heeft....... :blink:

Misschien wil ssangggyoungg het ontwerp wel kopen.... :lol:

Link naar reactie
  • Administrator

Voor diegene die hun auto nog steeds te koop hebben staan (of dit van plan zijn te gaan doen) en een gegarandeerd bod hierop willen hebben...

https://www.anwbautoverkoopservice.nl/hoe-werkt-het

Mijn oud collega neemt regelmatig auto's in die via de site zijn aangekocht en staat soms versteld van de bedragen die voor bepaalde auto's worden betaald!

Voor € 30,00 kun je het altijd proberen!

Link naar reactie

Mijn oud collega neemt regelmatig auto's in die via de site zijn aangekocht en staat soms versteld van de bedragen die voor bepaalde auto's worden betaald!

Voor € 30,00 kun je het altijd proberen!

Link naar reactie
  • Administrator

De auto wordt online aangeboden bij duizenden handelaren in Europa, hoogste bod wordt je gemaild. Hangt wel van de staat van je auto af en de een zal minder opbrengen dan de ander, maar de ervaring van mijn oud collega is, dat hoe specialer de auto, hoe hoger het bod. Kom je met een duizend-in-een-dozijn auto aan, ja... dan hoef je niet te verwachten dat je een wereldprijs ontvangt. Daarbij: niet iedereen zit op sommige klojo's van handelaren te wachten.

En dan was er nog ene Achmed (en zo heette 'ie echt!), die z'n Astra uiteindelijk kon laten afslepen door de ANWB nadat mijn oud collega er mee ging proefrijden en de auto er na 1km al geen zin meer in had en hij lopend terug kon naar de zaak met de mededeling aan Achmed: hier heb je de sleutel, hij staat daar en daar, zie hem maar op te halen en kom weer eens terug wanneer hij het doet :lol:

Link naar reactie

De ANWB is niet helemaal zuiver aan de graat.

Onlangs maakte ik een stomme fout door benzine in mijn diesel tank te gooien.

De ANWB wilde wel komen maar ik moest eerst 277 euro betalen, JA HALLO!!!!!!!!!!

Ik belde via mijn navi het dichtst zijnde autobedrijf en moest na het afslepen en tank leeg maken 74 euro betalen.

En om maar 4000 euro te bieden voor een Z4 is natuurlijk niet serieus te nemen.

Rob, hoeveel krijg jij volgens dee ANWB retour voor jouw Z3 met 320.000 km?

De ANWB is naar mijn mening vergaande glorie.

Link naar reactie
  • Administrator

Ach ja, zoveel mensen, zoveel meningren. Ik heb persoonlijk zeer goede ervaringen met de ANWB. Ooit een kapotte dynamo gehad terwijl ik onderweg was naar Zwolle. Door een vernunftige ingreep van een wegenwachter uiteindelijk op de accu Reeuwijk gehaald vanaf Zwolle, kostenloos :)

Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.