Ga naar inhoud

Plaats hier uw belachelijke, interessante advertenties


Aanbevolen berichten

  • Administrator

Voor de liefhebber van :m: stoelen voor de Z4, zie hier zwarte exemplaren met stoelverwarming en elektrische verstelling op Marktplaats. Wel a) iemand die de hoofdprijs wil hebben en b) als ik de onderkant zie lijken deze stoelen al behoorlijk "ingezeten". Wellicht is de verkoper ontvankelijk voor biedingen?

Link naar reactie

Zijn hier eigenlijk mensen die ervaring hebben met importwereld.nl?

ik heb tijdens mijn zoektocht bij hun ook n zoekopdracht ingevuld met inruil van mijn z3 maar kreeg bericht terug dat er voor mijn budget geen e89 beschikbaar was .

vond de prijzen dus niet echt aantrekkelijk.

aangepast door Eddo61
Link naar reactie
  • Administrator
  • Administrator

... Is al jaren lang genoeg over gezegd... <_<

Dat geldt voor een wezenlijk deel van de posts die hier voorbij komen toch? :oldman: ;)

Link naar reactie

Volgens mij hebben we hier een jurist ter plaatse, misschien kan hij zich er even over buigen.

Wel op het oog een mooi exemplaar en als je nog een eeuw wacht dan.........

Laat de auto evt eerst keuren en wanneer ze dat niet willen zou ik er vanaf blijven of bel Jan de Jong, die kent de historie van de auto.

Succes

aangepast door Driez
Link naar reactie
  • Administrator

^ Nou, vooruit dan.

Eerst even wat economische opmerkingen, ja hij is relatief goedkoop, maar gelet op a) niet heel fraai gemonteerde Eisenmann brulpijp b) niet OEM velgen en c) relatief hoge km stand is dat ergens nog wel verklaarbaar. Als de toestand van de bestuurdersstoel indicatief is, denk denk ik verder dat deze auto er van dichtbij weleens wat minder fruitig uit zou kunnen zien.

Dan nog; het is een importauto. Ik zou zeker even bij BMW nagaan of bij de in het boekje door Partl in Neumarkt afgestempelde beurten daar inderdaad zijn uitgevoerd en door wie de niet afgestempelde beurt uit 2009 is uitgevoerd. Als dat bevestigd wordt heb je juist een auto te pakken met een mooie onderhoudsgeschiedenis.

Tot slot: deze auto lijkt zwarte inlays in de koplampen te hebben. Dat hoort niet bij een 3.0, dus is of hobbymatig gedrag van een vorige eigenaar (niet erg) of herstelde voorschade. Ook daar zou ik dus extra alert op zijn.

Juridisch gezien: dat iemand in 2007 veroordeeld is voor witwassen / drugsvergrijpen betekent niet dat hij ook slechte auto's verkoopt. Sterker nog; als hij nog steeds witwast kan dat de relatief lage prijzen verklaren. Zolang jij dat niet weet (deze vage door mij uitgesproken suggestie telt niet en zo groot is het prijsvoordeel ook weer niet dat je argwanend moet zijn) is er voor jou niks aan de hand en heb jij gewoon een relatief voordelige auto. Ik zou wel rekening houden met het gegeven dat veroordeelde criminelen mogelijk ook anderszins niet helemaal zuiver op de graat zijn. Ofwel enigszins wantrouwend opstellen is anabevolen, net als een aankoopkeuring ...

Link naar reactie
  • Administrator

Kan heel goed dat deze Z4 toen geen dealer heeft gezien, daarom vraag je de geschiedenis ook na bij BMW ;) Overigens is dat iets minder bezwaarlijk omdat deze auto daarna nog wel drie keer bij een Nederlandse BMW dealer is geweest. o.a. voor een Inspektion II. Hij is wel weer zo'n beetje rijp voor een Inspektion II, dus dat is misschien nog een onderhandelingspuntje ...

Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.