Ga naar inhoud

Plaats hier uw belachelijke, interessante advertenties


Aanbevolen berichten

Vrienden hebben van ons hebben belangstelling in een z4 nieuwe model.

Afgelopen weekend hebben ze via "snappcar" een z4 nieuw model 2.5 drive met 19 inch wielen donker grijs met navi enz gehuurd en dat is hun zeer goed bevallen.

Ze huurden deze auto via http://www.snappcar.nl/auto-huren/auto/bmw-z2a-313f-467a-bc01-d4a0230f2815

Een prima regeling waarbij eigenaren van diverse soorten auto's, oa cv eend, Masarati, audi TT, Mini en ook diverse Z3 en Z4's (ook nieuw model) allrisk te huur worden aangeboden.

Zo kun je dus overtuigd en besmet worden met het rijden in een zzz/zzzz.

Link naar reactie
  • Administrator

^ Ik ben eigenlijk vooral benieuwd naar de ervaringen van verhuurders bij Snappcar. Daar wel eens iemand iets over gehoord?

Link naar reactie

^ Ik ben eigenlijk vooral benieuwd naar de ervaringen van verhuurders bij Snappcar. Daar wel eens iemand iets over gehoord?

Ik zou me alleen zorgen maken als ik mijn eigen auto daar zou verhuren.

En aangezien ik dat nooit zou doen.

Voor de rest, don't give a damn.

http://www.snappcar.nl/hoe-werkt-het

aangepast door Driez
Link naar reactie
  • Administrator

^ Ja die link die kenden we dus al ;)NOu ja, we horen het nog wel als een van de Z3 / Z4 verhuurders daar hier ook actief is ...

Link naar reactie

^Ik vraag me ook af of die Zwartepoorte wel kent, 6 jaar in onderhoud en dan nog steeds de naam van de dealer niet kennen ???????

Daar kom je snel genoeg achter, gewoon ff Swartenberg bellen. :lol:

Link naar reactie

Zijn hier eigenlijk mensen die ervaring hebben met importwereld.nl? Ze zeggen dat je kunt kiezen uit ruim 50.000 auto's, die zij dan voor je importeren. De auto's staan te koop bij merkdealers in Duitsland. Je kunt bovendien je eigen auto inruilen en je krijgt een half jaar garantie.

Als ik het goed begrijp betaal je een deel aan, halen zij de auto uit Duitsland en kun je dan een 'bezichtiging' komen doen. Kennelijk geen proefrit. Maar wat als je bij de bezichtiging afhaakt? Ben je dan je aanbetaling kwijt? :blink:

Link naar reactie

Zal je wel van te voren de hele onderhandeling moeten voeren want achteraf sta je 0-1 achter omdat "aanbetaling kwijt" boven je hoofd hangt.

Lijkt me helemaal geen praktische manier tenzij je echt aanhikt tegen particulier je eigen auto verkopen.

Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.