Ga naar inhoud

Plaats hier uw belachelijke, interessante advertenties


Aanbevolen berichten

Ik heb deze witte z4 gezien bij jet cars, uit nieuwsgierigheid even langs gereden.

De wagen bestaat uit meerdere auto,s vermoedt ik omdat de diverse plaatdelen andere kleuren wit hadden en slecht aansloten.

Om dit te maskeren lag er een dikke laag stof op.

Link naar reactie

^Ook hiervoor geldt dus weer:

Als iets te mooi lijkt om waar te zijn, dan is het dat ook meestal niet.

(Volgens mij staat iets in die trend ook als aankooptips op MP).

En Jetcars heeft nu eenmaal niet zo'n positieve naam, dus je had het zo'n beetje kunnen nagaan.

Link naar reactie

En Jetcars heeft nu eenmaal niet zo'n positieve naam, dus je had het zo'n beetje kunnen nagaan.

Nou, niet helemaal, de naam jetcars is bijna garantie dat er iets niet oke is, aan de andere kant gaan daar zoveel auto,s van de hand dat er soms wel wat goeds bij zit ??

Ik heb ooit bij een andere bekende autoboef een 5 serie gekocht voor heel weinig en daar jaren zonder gedoe in gereden.

Dus het kan wel, al is de kans groter dat je door een meteoriet wordt getroffen.

Link naar reactie
  • Administrator

Vind hem aardig aan de prijs. Ben 2.8's van zelfde bouwjaar met minder km's voor 500 meer tegengekomen. Hij ziet er wel erg mooi uit, maar ja... in het echt kan het weer anders zijn weet ik uit ervaring...

Gewoon gaan kijken, 5000 bieden en kijken wat ze zeggen.

Link naar reactie

Deze ziet er op de foto's zeker goed en netjes uit en hier zit wel een hardtop bij Rob, die zijn ook niet echt goedkoop!

Maar ben wel eens dat 5000 een mooi reeël bod is!

Link naar reactie
  • Administrator

Hardtopjes heb ik genoeg gezien de afgelopen weken, allemaal inclusief, op een enkele na, bij waar ik ben wezen kijken.

Is deze niet iets voor je?

http://www.marktplaats.nl/a/auto-s/bmw/m678421682-bmw-z3-2-8-roadster-1997-blauw-atlantablauw-james-bond-uitv.html?c=be2da871b0d84f75c3056cc6db858f31&previousPage=lr

aangepast door BMW-Z-CSi
Link naar reactie

Ziet er allemaal wel netjes uit, zowel auto als garage en ik vind de prijs op het eerste gezicht wel redelijk.

op internet geen negatieve reacties kunnen vinden over dit bedrijf dat volgens de website in 2003 is opgericht

( bijv. 3pagina's tros opgelicht ofzo)

alleen vooroordelen van niet klanten die te zien aan hun reacties er nog nooit geweest zijn.

Niet alle garages zijn oplichters, dus misschien toch maar een ritje wagen als de auto je aanstaat

Link naar reactie

Bedankt voor de reacties. Rob, die blauwe 2.8 had ik inderdaad ook gezien, het hoogste bod tot nu toe is van mij. ;-) ik vind die 1.9 echter wat mooier om te zien, alleen zo'n 2.8 is ook aanlokkelijk. Twijfels twijfels. Helaas staan ze nogal ver bij elkaar vandaan, anders kon ik ze mooi allebei bekijken.

Link naar reactie
  • Administrator

Klopt het dat je nu een Porsche Boxster rijdt ?

Als dat zo is waarom ga je dan naar een 1.9 kijken :blink: denk je niet dat het verschil te groot is

Link naar reactie

Niet meer, die Porsche is weg. Daarvoor heb ik zelfs een Z3 M gehad, maar ook een 1.8. En natuurlijk, dat vermogen was fantastisch, maar in die 1.8 heb ook enorm genoten. Maar dat een zes cilinder leuker (en breder) is, maakt het lastig :lol:

Rob, wat kost dat? ;)

Link naar reactie
  • Administrator

Rob, wat kost dat? ;)

Als je geen bezwaar hebt tegen een 322k km-stand... ergens rond de € 4000,00. KW-setje eronder, Meyle draagarmen vóór, rolbeugeltjes ingebouwd. Rijdt verder perfect, elke keuring toegestaan.

Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.