Ga naar inhoud

Plaats hier uw belachelijke, interessante advertenties


Aanbevolen berichten

Klokje rond zie je wim, 6 digits, zo beroerd is een bmw niet hoor, kijk even naar je eigen kilometerteller.....

Link naar reactie
  • Administrator

Kennen wij Ron Jansen uit Zevenaar en zou hij weten dat een achterstevoren en daarmee veel te hoog gemonteerde beugel BH minder verkoopt dan een juist gemonteerde? ;)

http://www.marktplaats.nl/a/auto-onderdelen/bmw-onderdelen/m667036699-windscherm-bmw-z4.html?c=8c285449651fa109c354bbabe740c1b&previousPage=lr

Link naar reactie
  • Administrator

Als hij hem niet gemold heeft door hem zo te monteren: in de gebruikelijke prijsrange bij particulieren, maar wel enigszins aan de bovenkant. Daar staat tegen over dat de Bartho B's van deze wereld er met een gerust hart EUR 200+ voor vragen ...

Link naar reactie
  • Administrator

95.000 km in 3 jaar en 8 mnd is net geen 26.000 km per jaar. Dat lijkt me - mits normaal onderhoud - juist een mooi kilometrage per jaar voor een moderne BMW ...

Link naar reactie

ja dat is ook wel zo,maar ja zit al wel dicht bij een ton.... kunnen ze hebben natuurlijk maar ja je wilt een zo laag mogelijke stand denk ik.

er is ws wel dagelijks met de auto gereden denk ik.

geen garage kar.

en hmm dat rode interieur ik weet niet.

Link naar reactie
  • Administrator

^ Nee, de combi zilver exterieur / rood interieur vind ik denk ik ook eerder bij de E85 passen dan bij de E89 denk ik.

Misschien moet je dat wel gewoon in het echt zien. Rood laat zich doorgaans vrij moeilijk waarheidsgetrouw fotograferen en degene die deze foto's hefet gemaakt heeft daar niet overdreven zijn best op gedaan :kopfkratz: Zover is Schiedam natuurlijk ook weer niet voor jou, zeker niet met dit weer ;)

Link naar reactie

Voor hetzelfde geld neem je deze 2010 met 40K km:

http://link.marktplaats.nl/660910583 (handbak)

Alleen opvallend dat de wagen na 5 wintermaanden na import weer verkocht wordt.

Of deze 2011 met 6K km

http://link.marktplaats.nl/656414493

In die prijsklasse heb je particulier een hele dobber aan de verkoop dus wie geld heeft kan vast toeslaan. Misschien lukt het rond de 40K euro.

aangepast door Bombadil
Link naar reactie

Voor hetzelfde geld neem je deze 2010 met 40K km:

http://link.marktplaats.nl/660910583 (handbak)

Alleen opvallend dat de wagen na 5 wintermaanden na import weer verkocht wordt.

Hoe mooi die zwarte 73-ZKG-4 ook is, met M pakket.

Het is vast een dikke schadebak geweest.

BPM bedrag is nog geen 4k, terwijl dat normaal 20k is voor deze uitvoering...

Gevalletje schade import, maken en snel door verkopen.

Link naar reactie

Als je het kenteken invoert bij de rdw staat daar wel een heel laag bedrag bij bpm, terwijl daar normaal het originele, volledige bpm bedrag staat.

Ook bij invoer, althans, bij mijn auto wel (bij mijn auto staat dus niet het bedrag wat ik hoefde te betalen, maar het bedrag wat bij nieuwe verkoop verschuldigd was geweest)

Dus òf het een schadeauto is weet ik niet, maar dat bedrag in de rdw database is wel verdacht/opvallend. Ik weet niet waarom dat laag is.

Ik heb het nog nooit gezien, maar ik ben dan ook geen rdw dataspecialist. Maar het valt wel op.

aangepast door GuidoK
Link naar reactie
  • Administrator

Is dat niet de auto van Merlijn? Die heeft hem destijds gelegerd in Duitsland zonder BPM kunnen kopen en is die inmiddels ingevoerd in Nederland waardoor het rest BPM bedrag lager is uitgevallen? Heb geen verstand van die BPM regels, maar het lijkt me eerder plausibel dan een ex-schadeauto waarvan de afkomst wordt verzwegen.

Link naar reactie

Laat ik er als profi iets van zeggen, iets is er iniedegeval voorgevallen waardoor het afwijkt van een "gangbare"import.

Gevalletje import-schade-taxatierapport is zeker een mogelijkheid. Je draagt dan bpm af over de op dat moment vastgestelde waarde (inclusief schade dus). Daarna repareren en je hebt veel bpm bespaard.

Bij verhuisregeling draag je doorgaans geen bpm af en wordt er de oorspronkelijke bpm over de nieuwprijs vermeld.

In die 5 maanden kan hij mooi hersteld zijn. Ook geen mega-totaal-schade geweest, daarvoor is de rest-bpm dan weer te hoog.

Link naar reactie

Is dat niet de auto van Merlijn? Die heeft hem destijds gelegerd in Duitsland zonder BPM kunnen kopen en is die inmiddels ingevoerd in Nederland waardoor het rest BPM bedrag lager is uitgevallen? Heb geen verstand van die BPM regels, maar het lijkt me eerder plausibel dan een ex-schadeauto waarvan de afkomst wordt verzwegen.

Dat zo ook zeker kunnen, komt weinig voor. Maar volgens mij wordt dan ook de oorspronkelijke bruto-bpm vermeld.

Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.