Ga naar inhoud

Plaats hier uw belachelijke, interessante advertenties


Aanbevolen berichten

Op alle fronten is deze ook heel interessant,

http://suchen.mobile.de/auto-inserat/bmw-z4-sdrive23i-automatica-roma/176726714.html?lang=de&pageNumber=3&__lp=56&scopeId=C&sortOption.sortBy=price.consumerGrossEuro&sortOption.sortOrder=DESCENDING&makeModelVariant1.makeId=3500&makeModelVariant1.modelId=52&makeModelVariant1.searchInFreetext=false&makeModelVariant2.searchInFreetext=false&makeModelVariant3.searchInFreetext=false&makeModelVariantExclusion1.searchInFreetext=false&maxPrice=25001&negativeFeatures=EXPORT

23.900 EUR

Cabrio/Roadster

EZ 03/2010

34.000 km

Benzin

150 kW (204 PS)

Automatik

AUSSTATTUNG

ABS,

Zentralverriegelung,

Metallic,

Leichtmetallfelgen,

El. Fensterheber,

Servolenkung,

El. Wegfahrsperre,

Xenonscheinwerfer,

Garantie,

ESP

ANBIETER

Mobile Trading Srl

Händler

Via Prenestina 1255

00100 Roma

+39 (0)6 66621524

+39 335 1806089

aangepast door Driez
Link naar reactie
  • Administrator

Lagerschalen inderdaad ook een issue bij de z4m. Deze heeft al ongeveer twee keer zoveel op de teller staan als de afstand waarbij ze preventief vervangen zouden moeten worden.

Wat zoek je eigenlijk? Ik zie enerzijds een royaal ingereden M met stoffen kap en handbak en anderzijds een compleet kale E89 automaat met zegge en schrijve 204 pk ... Nogal een wereld van verschil wat mij betreft.

Link naar reactie

Ik zoek in principe niets maar het begint te jeuken wanneer de prijzen zo aantrekkelijk zijn.

Alle twee zijn ze wel interessant.

De ene omdat ie zo nieuw is en de andere omdat ie zo vreselijk snel is.

En dat die E89 nou kaal is kan ik niet direct zeggen maar die M is inderdaad vol.

Link naar reactie
  • Administrator

Geen navigatie, M stoelen, M onderstel, Windscherm, opbergpakket, fatsoenlijke hifi, etc. vind ik toch best kaal...

Link naar reactie

Op alle fronten is deze ook heel interessant,

150 kW (204 PS)

Op alle fronten?

Na die z4m is dit toch wel wat magertjes :lol:

Betreffende de z4m: de reeds genoemde lagerschalen, maar volgens mij was er ook iets met vanos boutjes (afbreken boutjes=exit motor), en er zit natuurlijk een platendiff in; ik weet niet of die een reguliere onderhoudsinterval heeft. En natuurlijk letten op reguliere zaken zoals de draagarmlagers aan de voortrein (geldt voor bijna alle bmw's)

Bij die z4m is vooral de onderhoudshistorie van de motor heel belangrijk m.i.

Staat van de remmen is ook belangrijk, volgens mij zijn remschijven voor een z4m prijzig.

De koplampen van die z4m zien er op de foto niet zo jofel meer uit, maar wellicht is dat op te poetsen.

Link naar reactie

Ik meen dat het lagerschaal probleem , oliepomp en de afbrekende vanosboutjes verholpen zijn vanaf bouwjaar 2003 ( geldend voor de E46 M3). De Z4M is er pas vanaf 2006 dus die zou dat probleem al niet meer moeten hebben..... correct me if i am wrong...

Link naar reactie

Ik heb genoeg ingesleten lagerschalen op Zpost gezien die serieus ingesleten waren, en die zijn dus van z4m's

Maar een z4m is natuurlijk nieuwer, in mindere mate verkocht, maken doorgaans minder kilometers, en zijn minder op het circuit te zien, dus zullen de eventuele mankementen ook minder frequent aan het licht komen, en lees je er ook minder over.

aangepast door GuidoK
Link naar reactie

Wellicht dat ik wat onduidelijk was, ik bedoelde eigenlijk dat de eerste S54 versies ( 2001 -2003) een modificatie hebben moeten ondergaan ( oliepomp en vanosboutjes) en dat dit probleem dus vanaf 2003 opgelost zou zijn? Dat de lagerschalen eens in de zoveel tijd ( +/- 80.000 / 90.000km) vervangen moeten worden zou kunnen maar weet ik niet zeker.

Link naar reactie

^Is een Burton dan hetzelfde als een Lomax ?

Dat wist ik helemaal niet. Volgens mij is in beide gevallen de 2CV4 de basis voor deze funauto's.

Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.