Ga naar inhoud

Plaats hier uw belachelijke, interessante advertenties


Aanbevolen berichten

In amerika is voor zover ik kan zien de m52 van staal. Dus dan zou het best kunnen ;) (een amerikaanse m52 uitboren). Volgens de onderdelencatalogus weegt het losse blok van de amerikaans m52 motor bijna 2x zoveel als het europese blok, dus dat is waarschijnlijk staal vs. alu.

Is waarschijnlijk preventief gedaan omdat de m52 volgens mij een nikasil motor is (in europa), en dat werkte in de usa niet vanwege zwavel in de benzine.

Die s52 lijkt iig wel veel op de m52 met de inlaat, enkele gasklep, hydr. lifters etc, itt de s50 natuurlijk.

Maar voor de rest weet ik niet precies hoe het zit.

Trouwens, wat denken we hier van?

http://www.marktplaa...m-roadster.html

Een witte z4m, met amerikaanse achterbumper (en europese voorbumper) en PFL oranje knippers in de koplampen?

Soort van schadegeval met een bijeenraapsel van onderdelen van ebay gesnaaid?

aangepast door GuidoK
Link naar reactie

Vage site hoor.

Het is natuurlijk een 1-mans handelaar.

Maar het kan dus best wel zo zijn dat je niet dezelfde auto krijgt als op de afbeelding? Of krijgt ie 2 witte /m's?

Link naar reactie

Dat had ik vanmorgen ook al gedaan.

Meteen 5k geboden ;)

De :m: heeft inmiddels geen v6 meer maar nog steeds 325pk. Zou hij er stiekum een S54 blok in gemonteerd hebben? :lachen:

Link naar reactie

Ik heb er 4 te koop. Nieuw in de doos en niet van een vrachtwagen afgevallen. euro;.60,00 per stuk

http://www.tomtom.com/nl_nl/products/accessories/for-smartphone/hands-free-car-kit-iphone-9UOB.001.08/

We hebben er zelf ook een,werkt perfect. Je kan er 2 iphone's aan koppelen via bleutooth.

Voor interesse graag pm

aangepast door zzztje
Link naar reactie

Ik heb reactie terug van de verkoper van de witte z4m:

Beste Canisius,

U heeft kennis van zaken!. Ja de Z4M heeft voorschade gehad en dit is professioneel gerepareerd met onder andere een nieuw subframe en een nieuwe draagarm en professioneel spuitwerk. Alle maten van de auto vallen ruim binnen de normen van BMW. Een USA-bumper is in NL niet te krijgen, daarom is er een Europese voorbumper gemonteerd. Voor de keuring kon ik niet de juiste koplampen krijgen vandaar dat de verkeerde erin zitten. De juiste koplampen heb ik nu wel en het is de bedoeling om deze volgende week te monteren. Verder is het een plaatje van een Z4M die gevaarlijk snel is. Het is ongelooflijk wat een power deze auto heeft. Ik ben geen bange chauffeur, maar de eerste keren in deze auto durfde ik echt het gaspedaal niet vol in te trappen. Deze M blijft maar accelereren en in de bochten lijkt het wel alsof hij aan het asfalt vastgelijmd is. Angstaanjagend gewoon.

Nogmaals, ik zeg het zoals het is: voorschade gehad, professioneel gerepareerd, en daar is de prijs ook naar!

U bent van harte welkom om de Z4M te komen bekijken en proef te rijden.

Vriendelijke groeten,

[De verkoper].

NB ik ben geen handelaar. Ik ben een dokter (radioloog) met een auto-tik met een full-time baan, die het gewoon leuk vindt om een tijdje in een speciale auto te rijden, deze te verkopen en dan weer op zoek te gaan naar de volgende speciale auto om daar dan weer een tijdje in te gaan rijden en die na een tijdje weer te verkopen en dan weer op zoek te gaan naar....etc etc.

aangepast door 2.5si
Naam verkoper weggehaald
Link naar reactie

Ik heb reactie terug van de verkoper van de witte z4m:

U bent van harte welkom om de Z4M te komen bekijken en proef te rijden.

Vriendelijke groeten,

..........................

NB ik ben geen handelaar. Ik ben een dokter (radioloog) met een auto-tik met een full-time baan, die het gewoon leuk vindt om een tijdje in een speciale auto te rijden, deze te verkopen en dan weer op zoek te gaan naar de volgende speciale auto om daar dan weer een tijdje in te gaan rijden en die na een tijdje weer te verkopen en dan weer op zoek te gaan naar....etc etc.

Ik vraag me wel af of die arts er blij van wordt dat zijn naam in deze context zomaar wordt genoemd op een internetforum ???? Of staat zijn naam ook al vermeld op zijn site ?

Hoe kijkt onze jurist hier tegenaan ?

aangepast door ZZZ 3
Link naar reactie
  • Administrator

^ oops een Arts met een bijbaantje ...... Waar gaat het naar toe in Nederland ....

Liever een arts met een bijbaantje als autohandelaar dan andersom :lol:

  • Like 1
Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.