Ga naar inhoud

Plaats hier uw belachelijke, interessante advertenties


Aanbevolen berichten

  • Administrator

Waar vindt je dan die Z8 voor 100K ????

Kreeg er gisteren nog eentje aangeboden voor 100k bij onze dorps dealer

Link naar reactie

Toch apart dat die z8 zo duur blijft (in advertenties dan). Er zijn er natuurlijk weinig van, maar ik denk ook dat mensen er heel lang mee lopen leuren.

Voor minder heb je een lambo murcialago. Daar zou mijn hart dan toch meer naar neigen (of een aston oid)

Maar 65k voor 'die ene' (die ene schadebak :schater: )... hij staat niet voor niets al jaren te koop.. <_<

aangepast door GuidoK
  • Like 1
Link naar reactie

Blijft wel mooi zo'n z8, een vage kennis heeft er eentje en daar ben ik meegeweest op een tochtje door NH en dat was niet verkeerd, maar ik vind mijn :m: toch bruter, maar sport, zo'n z8 is best wel behoorlijk comfortabeler....... :clapping:

aangepast door pampus
Link naar reactie

Ik kwam vandaag in Vriezenveen een buitengewoon bijzonder mooie zwarte zzz tegen.

Mocht er iemand opzoek zijn naar een z3 2002 2.2 6 cil. zwart met veel opties en hardtop dan kan ik deze qua uiterlijk zeker aanbevelen.

Ik heb er geen aandelen in en ken de verkoper niet maar vond het aardig om even te melden.

Klik de site maar eens aan, http://www.autoschmidt.nl/occasions/occasion-overzicht/

Link naar reactie

Heeft BMW performance remsysteem schijnt...?

Ik denk dat je dit soort links het beste in 'Interessante advertenties' kunt zetten.

aangepast door gsusivo
Link naar reactie

Kleuren combi bedoel je denk ik, :lachen: maar ben het volledig met je eens Patrick.

Ben benieuwd naar die rooie z3 M van jou trouwens.

Heb een z3 M zien staan, http://www.speurders...-122811561.html

Kent iemand deze auto, heb wel belangstelling.

De prijs is mooi.

Iemand die geinteresseerd is in mijn :m: is naar deze auto wezen kijken. Wat ik van hem begreep was het geen plaatje en had de auto geen transparante onderhoudshistorie. Dat betekent zowiezo een beurt met lagerschalen vervangen, +/- € 2000,--. Zit je al op 16k..... Verder was er geen hardtop aanwezig.

Maar nogmaals dit heb ik van horen zeggen dus wellicht loont het toch de moeite om zelf te kijken/beoordelen.

Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.