Ga naar inhoud

Plaats hier uw belachelijke, interessante advertenties


Aanbevolen berichten

Bij mijn weten is Dakargelb een originele kleur.

Over de staat van de wagen staat verder weinig vermeld, daarvoor zul je hem toch realtime moeten bekijken.

Het is in ieder geval een scherpe aanbieding voor een Linkslenker.

aangepast door Sjonnie Kroket
FQVWD
Link naar reactie

Wat heet goedkoop. Dik twee ton gelopen , een US uitvoering dus "slechts" 240 PK en ook een kleur die je mooi moet vinden ( vind ik overigens niet verkeerd).

Kleur is trouwens Dakargelb II , heb zelf ook nog een Z3 2.0 in deze kleur gehad..

aangepast door Davids Z3
Link naar reactie

Wat heet goedkoop. Dik twee ton gelopen , een US uitvoering dus "slechts" 240 PK en ook een kleur die je mooi moet vinden ( vind ik overigens niet verkeerd).

Kleur is trouwens Dakargelb II , heb zelf ook nog een Z3 2.0 in deze kleur gehad..

Klopt, is idd een US uitvoering is o.a. te zien aan numberplates en dashboardkastje.

Dat van die slechts "240 PK" in een US uitvoering wist ik niet.

Weer wat geleerd !!!!

Link naar reactie

Ivo,

Het dashboardkastje loopt bij de europese uitvoeringen in één lijn met de ronding

aan de voorzijde van het dashboard, waarin ook de ventilatieroosters zijn opgenomen.

Bij de amerikaanse uitvoeringen zit hier nog weer een sprong in, waardoor het dashboardkastje

meer inhoud lijkt te hebben. Je kunt dit o.a. zien aan het slotje, waar bij de amerikaanse uitvoering

een knik in zit. Wat de exacte reden is dat ze dit hebben gedaan is mij ook niet geheel duidelijk ??

Wellicht heeft dit te maken met de voor amerika "onmisbare" bekerhouders !!!!!

aangepast door ZZZ 3
Link naar reactie
  • Administrator

Dan zul je die :m: 6 niet zien staan: rijdt nog bij een klant

Klopt, maar die heb ik al zo vaak gezien kwam er dagelijks langs :P

Link naar reactie

Voor de ik-heb-nooit-genoeg-power coupe rijders; een 5.0 420 pk sterke V8 van Hartge (wel even je bankrekening plunderen):

http://www.autoscout...0000000&asrc=st

Die staat volgens mij al een paar jaar te koop. Zijn trouwens ook een paar leuke youtube filmpjes van. Machtig geluid dat dat ding maakt !!!! aangepast door ZZZ 3
Link naar reactie

Volgens mij kan die dan lang wachten. Voor 65k zou ik toch meer aan een Z8 beginnen te denken. Dan heb je écht wat bijzonders.

Mja...dan moet ik nog even collecteren op de forumritten om de resterende 35k bij elkaar te krijgen :clapping:

Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.