Ga naar inhoud

Plaats hier uw belachelijke, interessante advertenties

Aanbevolen berichten

Bij de Adelaar zijn ze weer lekker bezig.

Ik hou daar dus ook niet van, die nep lokkertjes :rant:

en dan dit in die zelfde advertentie :blink:

"Rechtstreeks van de eerste eigenaar aantoonbaar gepensioneerd rechter "

wat heeft dat in vredesnaam met de auto te maken??

Weet jij veel wat de rijdende rechter in zijn vrije tijd allemaal met een auto uitvreet :punk:

Volgens de adelaar heeft de auto ook een soft top,

die krijg je er zeker los bij voor als de metalen kap niet meer dicht gaat

aangepast door coot
Link naar reactie

Ik ben eigenljik wel benieuwd hoe ze dat dan aan gaan tonen. :lol:

Een rechter heeft een voorbeeldfunctie, dus misschien is de auto wel begrensd op 120Km/h :lachen:

aangepast door coot
Link naar reactie

Goh, ik ben helemaal niet verbaasd over hoe er op het forum over "De Adelaar" wordt gedacht.

Ik ben er destijds ook eens geweest voor een op de foto's mooie ZZZ. Bleek bij aankomst dat de linker en rechter koplampunit verschillend waren. De één had chromen ringen en de ander niet.

Toen ik de verkoper daar mee confronteerde, haalde die z'n schouders op en zei zonder enige schroom dat hun dat nog niet eerder was opgevallen. En dat terwijl zij toch de kenners zijn !!!

Daarnaast kwam ik er ook achter dat de ZZZ niet geleverd werd met de op de foto afgebeelde vette 17 inch velgen, maar met standaard 16 inch, style 36 (Z-line) velgen. :rant:

Toen wist ik genoeg en ben maar gauw weg gegaan.

Dus mijn advies: "Nooit heen gaan".

Link naar reactie

Ik rijd hem niet in de winter...zodoende dat ik het hier deel met de mensen die er wel wat aan hebben.

Lijkt me heerlijk: nooit krabben, gewoon instappen.

Schijnt dat je het nog kunt uitbreiden met een telefoonmodule dan wel met een r/c ontvanger om hem binnenshuis al te activeren.

Link naar reactie

Die had ik! Tien minuutjes voor vertrek een druk op de knop, vanuit de woonkamer, en de kachel sloeg aan.

Zo fijn om vervolgens de deur uit te stappen, morguh buurman te roepen, in te stappen en wegrijden.

...terwijl de buurman nog met een krabbertje staat te kloten...

aangepast door ZZZ-Woudsend
Link naar reactie
  • Administrator

"Rechtstreeks van de eerste eigenaar aantoonbaar gepensioneerd rechter "

wat heeft dat in vredesnaam met de auto te maken??

Weet jij veel wat de rijdende rechter in zijn vrije tijd allemaal met een auto uitvreet :punk:

Je zult het er mee moeten doen...

Link naar reactie
  • Administrator

Goh, ik ben helemaal niet verbaasd over hoe er op het forum over "De Adelaar" wordt gedacht.

Dus mijn advies: "Nooit heen gaan".

Het wachten is weer op een reactie van de Adelaar zelf..

Link naar reactie

Het wachten is weer op een reactie van de Adelaar zelf..

Dat kan ik mij van een tijdje terug nog wel herinneren.

Kom ook regelmatig advertenties van de Adelaar tegen maar hoe vaak ik niet een kale Z4 daar als "full-options" aangeboden heb zien worden kan ik niet eens meer op mijn handen tellen.

En full-options zonder sportstoelen tel ik dan niet eens mee (waar er helaas maar zeer weinig van zijn te vinden) maar ook zonder nav en met standaard audio. Of sowieso verkeerde specificaties.

Tja, ze zullen vast verkopen en blije klanten hebben met hun bolide maar ik loop wel een blokje om.

aangepast door Euro
Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in