Ga naar inhoud

Plaats hier uw belachelijke, interessante advertenties


Aanbevolen berichten

Iets voor de winter, cabrio rijders?

Mooie prijs, mooie wagen maar ook wel wat dingetjes hoor:

"zeer lichte schade rechterzijde (€ 650,00)" - foto ontbreekt

"100% Dealer onderhouden | 164.500 kilometer + NAP" , kijk je naar de foto van het onderhoudsboekje zie ik de laatste stempel bij 111.092 km en stempels van "Autocentrale Alkmaar" wat mij toch geen dealer lijkt..

Enfin, wagen staat op fietsafstand van mijn huis, mocht iemand echt geinteresseerd zijn kan ik altijd eens even langsgaan.

aangepast door Bombadil
Link naar reactie
  • Administrator

^ Leuk voor je, maar zo doen we dat hier niet (meer). Je hebt twee opties: of je wordt donateur en je kunt hier ook een mooie, uitgebreide advertentie plaatsen in het daartoe bestemde topic, of je houdt het bij advertenties op andere sites en mist daardoor een hele groep liefhebbers hier ... Op basis van de formulering snap je wel waar ik naartoe wil neem ik aan? ;)

Link naar reactie
  • Administrator

Niks, maar we hebben geen geld meer voor pek en veren :lachen:

Dus als er nog mensen zijn die..........

Link naar reactie
  • Administrator

Is het sowieso al :lol:. Maar pooierbak, duikboot, hoerensloep, sharknose of niet, het rijdt geweldig :punk:

$(KGrHqV,!jcE658WHWniBO-EZcg+zQ~~60_12.JPG

oldenhof+bmw+e9+cabrio.jpg

aangepast door BMW-Z-CSi
Link naar reactie
  • Administrator

^ Ik vind hem wel heeeeel gaaf zo zonder dak. Benieuwd of ze ook nog iets hebben gedaan om de stijfheid een beetje te behouden ...

Link naar reactie
  • Administrator

Ik weet van de Oldenhof ombouw dat deze behoorlijk versterkt was. Van de onder visie van BMW gemaakte variant is mij niets bekend.

Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.